Gå til innhold

Tyde denne drømmen?

Anbefalte innlegg

Syns det er spennende med drømmetydning.Hadde en utrolig spesiell drøm for en stund tilbake som ble tydet av en bekjent.Hun har nå flyttet så henne kan jeg ikke spørre om hjelp denne gangen.Men er det noen her som kan hjelpe? Slik var drømmen:

Jeg kom gående opp en liten bakke mot en kirke.Utenfor denne kirka sto en høy,flott mann. Jeg følte jeg var utrolig glad i han. Jeg omfavnet han, og ville ikke slippe. Mens vi står slik går jeg ut av meg selv. En del av meg står og omfavner,en annen del forlater oss og går.( Som i filmen "Ghost". Patrick Swaytze(!) dør og blir til en usynlig sjel). Der avsluttet drømmen.

Har tenkt så mye på den drømmen.Og hva den vil si meg. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom gående opp en liten bakke mot en kirke.Utenfor denne kirka sto en høy' date='flott mann. Jeg følte jeg var utrolig glad i han. Jeg omfavnet han, og ville ikke slippe. Mens vi står slik går jeg ut av meg selv. En del av meg står og omfavner,en annen del forlater oss og går.( Som i filmen "Ghost". Patrick Swaytze(!) dør og blir til en usynlig sjel). Der avsluttet drømmen.[/quote']

Du går oppover til å begynne med. Det kan være at du har følt at du har vært langt nede, men er på vei oppover igjen. Og når du har kommet deg opp møter du en flott mann. Du er nå ovenpå og klar til å møte noen...

Men, du er redd for at du ikke kan være deg selv - eller redd for at han ikke skal like deg sånn du er, derfor går du ut av deg selv og blir noe annet enn du er. På en måte vil du være deg selv, men en annen del av deg tør ikke være deg selv og derfor gjør du deg til en annen... Du - som er deg - blir usynlig...

Dette kan være noe helt annet selvfølgelig. Det kommer an på veldig masse annet i drømmen om det er riktig det jeg sier.

Kanskje du i RL ikke er redd i det hele tatt.. Det kommer veldig an på dine følelser i drømmen også...

Bare forslag fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toantine

Det er så enkelt som bare det. Du har akkurat avsluttet noe i livet ditt, det være seg et valg ang jobb, partner, bolig, utdannelse, et forhold til en venninde, et prosjekt eller noe annet, som har opptatt eg en stund. avgjørelsen har du holdt på med en stund og du er glad for at det endelig er over. Livet ditt får en annen vending. Avgjørelsen kan være både positiv og/eller negavtiv.

Drømmen dreier seg om denne fullbyrdelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt. Du drømmer om en mann, dvs du ønsker å gifte deg (kirka), og det er det hele.

(gjetter, men den var lett å tyde...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Chrizzy

Jeg tenkte på at det kan hende du avslutter en romantisk drøm som er urealistisk. Det fører deg fremover i livet (opp en bakke er alltid bra). Den urealistiske romantiske ideen er den perfekte mannen og kirken. Mener ikke at du ikke vil gifte deg eller treffe drømmemannen, men dine tanker omkring dette begynner å "komme ned på jorden". Kanksje, var baredet som slo meg først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, denne var enkel, du må gi meg mere utfordring. :wink: Ja, at du står utenfor en kirke med en mann, kan vel bare bety en ting;du vil gifte deg, men at endel av deg forsvinner og blir borte betyr at endel av deg vil ikke det! Dette kan også dreie seg om et forhold. Er du sammen med en mann du ikke er helt sikker på om du vil være sammen med? eller holder du på å avslutte et forhold eller noe somn hadde betydning for deg.

Jeg ville tolket det sånn at du er på vei bort ifra noe...og at det er smertefullt å forlate det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...