Gå til innhold

Ri under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri følt meg helt trygg på å ri en fyr under samleie, det er fordi jeg blir så usikker på hvordan jeg skal gjøre det bra. Gnikke frem og tilbake eller gå opp og ned? 

Anonymkode: 03edf...a2c

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Fritt valg. Gjør det du har lyst til selv, eller spør hva han liker best.

Skrevet

Prøv deg fram. Det som passer sammen med en, passer ikke nødvendigvis med en annen. Jeg liker godt en blanding, feks. 

Skrevet

Hvis du hadde satt en dildo på gulvet og du hadde tredd deg ned på den, så hadde du jo utforska hvordan det hadde vært best for deg.

Opp og ned, frem og tilbake osv.

Samme prinsippet når du trer deg ned på en pikk, finn ut hvordan du får det godt, mannen får som regel godt uansett hvordan du utfører det.

Skrevet

Variasjon er tommel opp fra min side!

Skrevet

Jeg rir frem og tilbake til jeg har kommet, det går rimelig fort på den måten, ellers varierer jeg :) 

Anonymkode: 52134...c4f

Skrevet

Varierer litt. Frem og tilbake gjør susen for meg, også vurderer jeg litt hvordan mannen reagerer på alt annet jeg prøver. Samboeren bruker lang tid om jeg bare går frem og tilbake, men han elsker det da jeg nyter det. Ofte blir det slik at når jeg er ferdig med mitt (varierer om det er etter første eller flere orgasmer) kjører jeg litt slik han liker det, men er ofte skjelven og ikke helt med på det jeg gjør. Dermed bytter vi stilling til hans favoritt (som ikke får meg til å komme). Begge er fornøyde etter en slik økt.

Skrevet

Varierer. Jeg liker frem og tilbake, så jeg gjør det til jeg kommer. Samboer liker opp og ned, så det gjør jeg etterpå. 

(begge to liker begge deler altså, men jeg kommer ikke av opp/ned og han kommer ikke av frem/tilbake. Derfor gjør vi det slik)

Anonymkode: 51ba3...fc9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...