Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2017 måtte alle solarium ha kontroll for 18 årsgrense.

Er det noen som vet om steder i Oslo der man kan legitimere seg ved å betale med et "voksent bankkort" der man ikke må passe på at det er bemanning. Regner med disse stedene holder litt lengre oppe enn de betjente, da jeg jobber til sent på kveld.

Anonymkode: d63b7...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, overalt.

Anonymkode: f96b3...534

Skrevet

Kontrollen foregår ved at myntautomatene er byttet ut med kortautomat på ubetjente steder. 

Skrevet

Solarium = kreft og rynkemaskiner. Det er en grunn til at det er aldersgrense på dem.

• Liker 2
Skrevet

finnes det bemannede solarier? du betaler med bankkort og må også registrere deg med bank-id, tror jeg

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, fresia skrev:

finnes det bemannede solarier? du betaler med bankkort og må også registrere deg med bank-id, tror jeg

Brun og blid har egen app, der legger man inn betalingskort, og bruker bankid som kontrollerer alder. Du kan jo spørre mora di? 

Anonymkode: 18bd7...eac

Skrevet

Hæ? Hvordan registrerer en seg? Tenkte ta sol i morra, men aldri hørt om dette? 

Skrevet
På 12.1.2017 den 17.49, MiniMjau skrev:

Hæ? Hvordan registrerer en seg? Tenkte ta sol i morra, men aldri hørt om dette? 

Åssen gikk det? 

Anonymkode: d84e3...620

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, litt sein.. er du under 18 så bare spør mor eller storesøster/bror om de kan bypasse MinID verifseringen.. Var slik jeg gjorde det.. 😛 
Mor var ikke klar over at det var 18 års aldersgrense, så hun gjorde for meg uten noen problem.. ;) 

Anonymkode: ad637...f5d

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hehe, litt sein.. er du under 18 så bare spør mor eller storesøster/bror om de kan bypasse MinID verifseringen.. Var slik jeg gjorde det.. 😛 
Mor var ikke klar over at det var 18 års aldersgrense, så hun gjorde for meg uten noen problem.. ;) 

Anonymkode: ad637...f5d

Gjorde det også på den måten! ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...