Gå til innhold

Voksne jenter (og forsåvidt menn) på 40+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid er det greit å date før man tar opp hvilken vei det bærer? 

Anonymkode: 30ca1...207

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden gjelder ikke meg, men noen kvinner på 40+ liker ikke å kalles jenter. Hørte det av noen feminister.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er tåpelig å kalle seg jente når man er 40+,men det har ingenting med feminisme å gjøre. Synes bare det virker som man prøver å gjøre seg en yngre enn man egentlig er.

Anonymkode: 22e50...01b

• Liker 3
Skrevet

*Synes bare det virker som man prøver å gjøre seg yngre enn man egentlig er.

Skrevet

Ville sagt det samme uansett alder: så fort man vet. 

Anonymkode: b5169...3e3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid er det greit å date før man tar opp hvilken vei det bærer? 

Jeg er en kvinne på 40+, og det tar jeg opp når jeg føler for det. Har sluttet med spill og tullfakter for lenge siden.

Anonymkode: b19a5...b8e

• Liker 4
Gjest gjesteniluka
Skrevet

Jeg syns det er noe man kan ta opp når man vil det selv. Uansett alder, og uansett om man kaller seg jente eller kvinne.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Synes bare det virker som man prøver å gjøre seg yngre enn man egentlig er.

Enig. Og når det står jenter (og menn) høres de ekstra krampaktig "unge" ut. Lille meg og O'store barske mannen, liksom. 

Ellers synes jeg det må være lov å date uforpliktende så lenge man føler for det eller til den andre ytrer ønske om å ta en prat. 

Skrevet

Om jeg føler at dette er en person jeg vil tilbringe tiden min med fremover, da tar jeg "praten" Gidder ikke å sløse bort tid på noen som bare tuller om jeg vil noe mer. Da jeg var aktiv på nettdating for noen år siden, ville jeg treffe vedkommende kjappest mulig over en kaffe, da jeg fort lærte at chatting og RL var to forskjellige ting. Fikk luka ut ganske mange uinteressante på den måten.

Anonymkode: fa1fc...cf0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville sagt det samme uansett alder: så fort man vet. 

Anonymkode: b5169...3e3

Bør man føle seg frem, for hvordan motsatt part føler, eller bør man bare hoppe i det fordi en selv vet at man gjerne vil? Vi har datet i et par måneder nå. 

Skrevet

Jeg liker ikke å spørre om det selv. Jeg vil at han skal vise sin interesse for et eventuelt forhold selv, ikke at jeg skal dra det ut av han.

Anonymkode: 6df26...18e

• Liker 1
Skrevet

Samme med menn som kaller seg gutter når de er over 25. Tenker at hvis de ser på seg selv som en gutt, så er de i alle fall ikke verdt min tid, for jeg ønsker meg en mann og ikke en gutt. 

Anonymkode: f0abd...feb

Skrevet (endret)

Tok den ganske fort. For jeg gidder ikke å surre så mye. Man kan føle at noen er den rette etter et par dates. Jeg sa at jeg ønsker å være exclusive og lurte på om han bare ville være FF. Hvis han hadde sagt FF, hadde jeg sagt takk for meg. Orker ikke mer sånt surr. Vi er fortsatt sammen nå etter 5 mnd :)

Må legge til at vi kjente hverandre litt fra før. 

Endret av Coronas
Skrevet

Kvinne 40 her. (jenter er de under 25)

I det øyeblikket vi har hatt (eller tenker å ha) sex så tar jeg i alle fall opp at jeg forventer at han ikke holder på med andre, men er innstilt på se hvordan dette går. Hvis jeg er ute etter forhold da. Ellers avklarer vi på forhånd at dette er "kun sex", for da er det jo viktig at begge er enige om det. Og ellers syns jeg jo det er helt naturlig å snakke litt om sånt underveis i datingen. Jeg er 40. Jeg har barn. Jeg har ikke tenkt å sløse bort tid på useriøse menn. Samtidig så går det jo litt tid før man finner ut hvilken vei ting går. Men mens man finner ut av det så er det viktig å være litt oppdatert på hva den andre føler også. Så jeg snakker om mine forventninger, så får han svare opp med sine. Blir han skremt så er det jo bedre at han forsvinner tidlig enn etter lang tid.

Anonymkode: 86031...997

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...