Gå til innhold

Finner ikke garantibevis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en hvitevare som fusker litt. Den er ca 1,5 år gammel, og har behov for å reklamere på den. Men klarer altså ikke finne kvitteringen. Jeg har kontoutskriften fra der vi kjøpte den, men finner altså ikke kvitteringen. Det var mannen min som handlet den, med sitt kort, men vi husker ikke hvem sitt navn den er registrert på. På butikkens nettside under "min side" finner vi ikke kvitteringen hverken på min bruker eller hos mannens bruker. Varen er kjøpt samtidig med at vi gjorde en stor oppgradering i hjemmet, og rundt samme tid kjøptevi resten av hvitevarene, fra samme kjede, men i en anneb handel. Disse har jeg kvitteringen på. Vil kontoutskriften kunne sansynliggjøre kjøpet eller er vi "kjørt"? Varen koster imlag det samme nå etter 1,5 år, og varen har serienummeret klistret på. Jeg kan bare ikke finne kvitteringen!!! 

Kan jeg ta kontakt med dem å be om en utskrift, vi betalte jo med kort, og mtp hva vi gjorde med boligen og andre kjøp kan vi sannsynliggjøre at det var denne vi kjøpte. 

Anonymkode: e6250...762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare oppgitt varens serienummer og kjøpsdato. Tror aldri jeg har vist frem kvitering. 

Anonymkode: e8fce...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...