Baby Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Skal ut å reise før jul og tenkte jeg skulle prøve en ny ansiktskrem. Har normal hud, men litt tørr overhud. Vil ha en som er litt "feit" nå på vinteren, som metter godt. Har dere noen å anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 hva slags krem brukte du før? dermalogica?
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Jeg bruker bare aftersun jeg. Helt seriøst og med aloe vera.
Baby Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2004 *puffer opp* Må da være flere her som bruker ansiktskrem?
Gjest Lilleulv Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Jeg bruker vanligvis dermalogica. Ville anbefalt deg intensive moisture balance. Ellers har jeg akkurat kjøpt en avene-krem på apoteket fordi jeg trengte en skikkelig feit krem (huden min blir tørr på vinteren), og den avene-kremen synes jeg var skikkelig god!!
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 Shiseido the skincare. Jeg bruker utgaven som heter enriched, men den er ikke så tung i konsistensen. Men gir masse fuktighet til min tørre hud.. DU får sikkert en prøve på parfymeri om du går innom og spør prisen er ikke så gææren på strawberrynet heller.. rundt 230.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå