AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Altså jeg har den ene vennen her, jeg henger med hun en del nå fordi ingen av mindre andre venner er her for øyeblikket, de er på skoletur. Noen ganger kan hun virke skikkelig nedlatende mot meg, på måten hun snakker på og kommenterer det jeg sier. Noe som irriterer meg sykt.. Skjønner ikke hvorfor hun gjør dette? har egentlig alltid vært skikkelig hyggelig mot henne. Føler ikke jeg kan være med selv rundt hun, før hun absolutt må kommentere noe på en måte som får meg til å føle meg dårlig.. Hvorfor gjør hun dette? Det er flere av vennene mine som ikke liker henne pga måten hun er på, men folk er jo så 2faced så ingen sier noe. Mange andre ganger når jeg henger med hun og andre fra klassen, kan hun på en måte snakke nedlatende til meg foran dem, vet ikke om hun vil virke kul ellerno? hva er greia? Anonymkode: 996dd...9c7
Bananen Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Hva med å ta det opp neste gang hun er nedlatende? Hun vil jo ihvertfall ikke endre oppførsel hvis ingen sier ifra.
Gjest Coolaid Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså jeg har den ene vennen her, jeg henger med hun en del nå fordi ingen av mindre andre venner er her for øyeblikket, de er på skoletur. Noen ganger kan hun virke skikkelig nedlatende mot meg, på måten hun snakker på og kommenterer det jeg sier. Noe som irriterer meg sykt.. Skjønner ikke hvorfor hun gjør dette? har egentlig alltid vært skikkelig hyggelig mot henne. Føler ikke jeg kan være med selv rundt hun, før hun absolutt må kommentere noe på en måte som får meg til å føle meg dårlig.. Hvorfor gjør hun dette? Det er flere av vennene mine som ikke liker henne pga måten hun er på, men folk er jo så 2faced så ingen sier noe. Mange andre ganger når jeg henger med hun og andre fra klassen, kan hun på en måte snakke nedlatende til meg foran dem, vet ikke om hun vil virke kul ellerno? hva er greia? Anonymkode: 996dd...9c7 Hun er en energi tyv. Det du kan gjøre er å ikke la henne komme unna med det. Øv deg på være like frekk som henne. Klar tale og si ting rett ut. Spør henne hvorfor hun sier sånne ting - ansvarliggjør henne. Dersom hun ikke får reaksjoner på måten hun behandler deg er det ingen grunn for at hun endrer oppførsel.
Gjest Sorbus Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Noen mennesker trenger sånne som deg for å føle seg bra. Det er ikke noe galt med deg, Men hun må hevde seg, og du har sannsynligvis noen kvaliteter hun må undertrykke for å fremstå bedre selv... Sjalusi, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå