Gå til innhold

Æsj.. idag har jeg på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tskjorte og tights. Hvorfor? Orker ikke jeans idag. Orker ikke bukser

Orker bare tights. Vet det er sosialt selvmord, men seriøst! Skal gå kanskje 10 km idag, i regnvær.. jeg har vondt i huet, og er svimmel.. orker ikke trange jeans. 

Jakka mi er lang, så ingen ser verken foran eller bak. Går ned nesten til knea. Hva tenker du om folk som har på seg tights? 

Anonymkode: 38f4b...e04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at jeg selv har hatt tights-dager, hvor jeg har brukt dette forferdelige "plagget" med lang strikkegenser over. Hvorfor? Fordi jeg ikke orket bukse/jeans/annet styr, akkurat slik som deg.

Ingen døde, ingen så stumpen min, ingen stirret, og selv om jeg var stuptrøtt og lei av alt, så var ihvertfall bekledning deilig og myk! :ninuskapus:

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, metempsychosis skrev:

Jeg tenker at jeg selv har hatt tights-dager, hvor jeg har brukt dette forferdelige "plagget" med lang strikkegenser over. Hvorfor? Fordi jeg ikke orket bukse/jeans/annet styr, akkurat slik som deg.

Ingen døde, ingen så stumpen min, ingen stirret, og selv om jeg var stuptrøtt og lei av alt, så var ihvertfall bekledning deilig og myk! :ninuskapus:

Takk for støttende ord :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg null om mote! Eneste jeg synes ikke er pent når man går med tights er som du sier, man ser rett hjem. Trange tights, gjerne litt gjennomsiktig, litt for liten str og kort topp... ellers må folk få gå akkurat som de vil! Og tights og lang genser/jakke, jeg synes det er helt kurrant, både stilmessig og behagelig. 

Anonymkode: c828b...5ab

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor ikke bruke skjørt (med ullstrømpebukse og eventuelt lange ullstrømper)? Det gjør jeg når jeg ikke orker bukse. Og ofte ellers også, da.

Anonymkode: d311a...507

• Liker 4
Skrevet

Bruker ofte tights. Får fin rumpe i det, så ser ikke problemet med å bruke det. 

Anonymkode: 87ae7...fa2

Skrevet

Ingen fan av tights, heller joggebukse da spør du meg

• Liker 1
Skrevet

Det er greit å bruke tights så lenge toppen dekker rumpa.

Anonymkode: 6267b...e70

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bruke skjørt (med ullstrømpebukse og eventuelt lange ullstrømper)? Det gjør jeg når jeg ikke orker bukse. Og ofte ellers også, da.

Eller kjole

Skrevet

Haha, i dag hadde jeg kun på meg strømpebukse og kåpe. Kåpen min går til litt over knærne, så det var ikke synlig. 

Jeg er ikke så begeistret for tights dersom man bruker den som bukse i offentligheten. Når du har dekket rumpa og foran tenker jeg ikke noe spesielt over det. 

Anonymkode: 3aac0...906

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skjørt. Men en ullstrømpebukse vil se ut som en tights, da. 

Skrevet
16 timer siden, frogger skrev:

Ingen fan av tights, heller joggebukse da spør du meg

Ser dumt ut, da. 

• Liker 1
Skrevet

Dette må være et av det mest meningsløse innlegget jeg har lest her på KG. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, candykiss skrev:

Dette må være et av det mest meningsløse innlegget jeg har lest her på KG. 

Du må være ny! ;) 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser dumt ut, da. 

Det gjør tights og:P

Skrevet

Jeg synes jeg ser fler og fler gå i tights som hverdag, så jeg tenker ikke noe særlig over det i det hele tatt. :) 

Skrevet

Er ikke tights litt 2013 liksom?

Anonymkode: 109c2...00b

Skrevet

Fatter ikke at dette skulle være et problem...   ☺

Gå med det som er behageligst for deg, du.

Skrevet

Syns tights er helt greit så lenge toppen dekker rumpa, men har ikke brukt tights siden 2011 eller noe selv. Bruker heller jeggings da. Ser ut som en jeans, men føles like behagelig som en tights. Jegging Jane fra Cubus er både billig og god. Syns ikke den vider seg ut så mye heller. Anbefales på det varmeste. Mye penere og varmere enn tights og like behagelig. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...