Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg er idag 14 dpo og tester enda negativt. Hva er sjansen for at jeg er gravid nå egentlig? Har hatt mange symptomer, men er jo samtidig redd for at jeg er på symptomjakt og derfor at alt bare sitter i hodet.. Hadde mensen den 12.12 og deretter eggløsning den 25.12 slik jeg forsto. Vi hadde samleie hver dag fra 20.12 tom 31.12, bare for å være på den sikre siden😂 var så sikker på at det klaffet denne gangen.. satt på jobb i romjulen å fikk wn intens smerte i magen som varte ca 1 min, var nesten som stikninger i livmoren.. Er det vits å teste mer nå? Hva ville dere gjort? 

Skal sies at jeg testet en cb meget meget svak for 1 uke siden ca, men om det var skyggestrek eller ikke vet jeg ikke. Resten av testene har vært negative og jeg blir så frustrert... takk for svar! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel i utgangspunktet ha mensen ganske snart, 12.01.. 

Skrevet

Noen få får sene positive tester, én uke/flere etter forventet mensdag. Så det er mulig. Men de aller, aller fleste tester positivt etter 14 DPO hvis de er gravid. Jeg tror ikke du er gravid.. men ta ny test om du ikke får mensen til fredag f.eks.:)

Anonymkode: ba4aa...cda

Skrevet

Takk for svar. Etter testen jeg tok ista så tror jeg ikke at jeg er gravid, desverre... forstår ikke helt hva vi gjør feil da! Kan jeg ha tatt feil av EL? Sist mens var 12.12 og jeg regnet på det slik at El skulle være 25.12.. merket på kroppen både i november og desember at jeg hadde El, med smerter og ubehag.. 

ts 

Skrevet
23 minutter siden, Note92 skrev:

Takk for svar. Etter testen jeg tok ista så tror jeg ikke at jeg er gravid, desverre... forstår ikke helt hva vi gjør feil da! Kan jeg ha tatt feil av EL? Sist mens var 12.12 og jeg regnet på det slik at El skulle være 25.12.. merket på kroppen både i november og desember at jeg hadde El, med smerter og ubehag.. 

ts 

Dere gjør jo ikke noe feil, selv om alt klaffer så er det bare 25 % sjanse for å bli gravid. Det er bare å fortsette å prøve, opp til ett års prøvetid blir regnet som normalt :) Vi brukte ca 7 måneder, og jeg trodde jeg var gravid hver måned unntatt den måneden jeg faktisk var det :fnise: Jeg tror det har med å gjøre at når man faktisk prøver å bli gravid så er man virkelig tunet inn på hvert minste lille symptom fra kroppen og disse symptomene er like gjerne tegn på mensen som er på vei. 

Anonymkode: c1af2...887

Skrevet

Jeg hadde siste mens 10. april, testa negativt 15. mai, konkluderte med at jeg ikke var gravid, fremdeles ingen mens, testa positivt ca. 22.-23. mai.

Tok ingen tester mellom de to testene.

Anonymkode: 0d1d9...8ed

Skrevet

Hei igjen. 

Gikk til byen for en liten stund siden å merket ubehag i magen.. mensen kom, hele 2 dager før tiden! Tror jeg gir opp denne prøvingen altså, å bare prøver å leve normalt og la naturen bestemme.. så skjer det når det skjer! 

Skrevet
1 time siden, Note92 skrev:

Hei igjen. 

Gikk til byen for en liten stund siden å merket ubehag i magen.. mensen kom, hele 2 dager før tiden! Tror jeg gir opp denne prøvingen altså, å bare prøver å leve normalt og la naturen bestemme.. så skjer det når det skjer! 

Så kjedelig :( hvor lenge har dere prøvd? 

Anonymkode: f806b...3c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...