Gå til innhold

Anbefaling til ute klær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sønnen våres på 12 skal snart på leirskole. De har fått med seg utstyrsliste over alt de skal ha med seg. Kvalitets klær til ute bruk, hva anbefaler dere?? Til nå har han hatt ski pakka fra sportsmann men vet ikke om den holder bruken for å være ute 5-8 timer hver dag. 

Anonymkode: 67470...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår.

Uteklær.

Skipakke.

Kvalitetsklær.

Hvordan hjelper du ham med norskleksene?

Anonymkode: fec03...6d6

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen vår.

Uteklær.

Skipakke.

Kvalitetsklær.

Hvordan hjelper du ham med norskleksene?

Anonymkode: fec03...6d6

Unødvendig uhøffelig kommentar. 

Har du ikke noe bedre å komme med, så la vær. 

Anonymkode: cd404...ff0

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen våres på 12 skal snart på leirskole. De har fått med seg utstyrsliste over alt de skal ha med seg. Kvalitets klær til ute bruk, hva anbefaler dere?? Til nå har han hatt ski pakka fra sportsmann men vet ikke om den holder bruken for å være ute 5-8 timer hver dag. 

Anonymkode: 67470...2de

Hei! 

Jeg har ikke peiling dessverre hva som er tilstrekkelig for at han skal kunne være ute en hel dag. Men skulle tro at en del av klærne fra sportsmann fungerer. Ellers er jeg stor tilhenger av Bergans, og pleier kjøpe det på tilbud. Grunnen til at jeg går for Bergans er kvaliteten, at de holder og holder, god passform, gode funksjoner og generelt gode klær. Men regner med at gutten din vokser fort, og da er det kanskje ikke aktuelt med Bergans. Evn kjøp brukt på finn.no. 

Ellers handler det jo om å ha nok klær, ullklær og superundertøy som kan byttes ut. 

Anonymkode: cd404...ff0

Skrevet

Jeg er vokst opp med uteklær fra blant annet Sportmann og kan ikke huske å ha vært særlig våt eller kald. Ha godt ullundertøy og mellomlag. Jeg hadde ikke orket kjøpe helt nytt yttertøy kun for leirskole, så jeg hadde sett etter noe brukt eller lånt for de dagene det gjelder. Merker som Skogstad, Bergans, Stormberg, Jotunheim of Norway er er merker vi har god erfaring med. Men uansett, om det blir vått er det veldig greit å ha to sett å bytte mellom slik at det rekker å tørke, så om han kun har det ene ville jeg prøvd å fått tak i ett ekstra sett billig. Det er jo mye salg nå, så det bør jo være mulig å gjøre noen kupp!

Anonymkode: 401fc...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...