AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Altså jeg skal ikke klage på plusser, men noen ganger begynner jeg å lure. Jeg skrev et innlegg for litt siden som ikke var noe særlig langt, det hadde et tydelig og klart poeng, men det var ikke noe super spesilet. Men plusser får jeg! Maaaange plusser. Noen ganger lurer jeg på om det er statistisk mer sannsynlig at noen klikker pluss på et innlegg hvis innlegget har flere plusser fra før. Ja, noen må gi de første plussene, men det virker som om hyppigheten er større når man alle rede har noen plusser. Først får man et par med noen timers mellomrom, og når man har en tre fire, så BOOM! Plutselig skal mange flere klikke pluss. Bare en terori jeg har. Anonymkode: 78568...ad8 1
fuglekvitter__ Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Ja, det samme som tommel-opp-knappen/liker-knappen på face. Får noen en så følger andre etter. Er disse poenget som et dataspill eller noe sånt? Ping-pong?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Har sett det jeg også. Folk henger seg på.. Anonymkode: 43f1d...179
Kenta Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Er "plusser" og "likes" en ny form for valuta som etter hvert kommer til å ta over for tradisjonell valuta som kroner og dollar, og i hvert fall bitcoins? Blir det i framtiden som i World of Warcraft (betale folk ekte penger for å få penger i spillet) at man kan betale folk for å ordne ekstra mange "plusser" på innleggene sine på KG, og tilsvarende, eller kanskje er vi der allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå