Gå til innhold

Foretrekker du fyldige eller spinkle menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du at de har litt kjøtt på beina, eller må de være tynne som en strek? Eller spiller det ingen rolle? For min del som mann kan jeg falle for begge deler, jeg synes det er mange flotte personer der ute, uavhengig av fasong. Så jeg stiller meg litt passiv i forhold til spesifikke preferanser.

Anonymkode: cd787...7f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle. Så lenge han er høy.

Anonymkode: 8de4c...a16

• Liker 2
Skrevet

Spiller egentlig ikke så stor rolle for min del. 

Skrevet

Jeg foretrekker helt normalvektige menn. Om jeg skulle ha valgt mellom fyldige og spinke holder jeg en knapp på det førstnevnte.  Jeg synes det er mer fysisk appellerende, og i tillegg må jeg innrømme at jeg blir veldig selvkritisk til min egen kropp dersom jeg er med en spinkel mann.

Anonymkode: 4c852...6aa

Skrevet

Helst normalvektig og i god form fysisk, men ellers har kropp svært lite å si for om jeg faller for en person. Jeg faller for personligheten og verdiene han har, ikke kroppen. Det fysiske er bare en bonus evt.

Anonymkode: 5f464...07e

Skrevet

Liker ikke spinkle menn, men ville aldri brukt ordet "fyldig" om hvordan jeg liker en mannekropp heller...

Alt fra normalvektig til muskuløs er innenfor, ikke glad i mye fett, og liker røffe mannekropper.

Anonymkode: b14c7...9c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker tynne menn. Ordentlig tynne.

Anonymkode: caf3d...943

• Liker 1
Skrevet

"Fyldige" ELLER "spinkle" menn? Er det alt du gir folk å velge mellom? Enten eller, ikke midt i mellom? Hva med alle de tusenvis av menn som er akkurat passe da? Jeg foretrekker dem, jeg.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Million skrev:

"Fyldige" ELLER "spinkle" menn? Er det alt du gir folk å velge mellom? Enten eller, ikke midt i mellom? Hva med alle de tusenvis av menn som er akkurat passe da? Jeg foretrekker dem, jeg.

Ha ha ha. Ja, velg også andre fasonger da vel. :) Ja, enig med deg.

Anonymkode: e763d...d34

Skrevet
7 timer siden, Mayana skrev:

Spiller egentlig ikke så stor rolle for min del. 

:tommelsmil: 

Anonymkode: e763d...d34

Skrevet

Spiller ingen rolle. Kommer an på hodet kroppen sitter på. 

Anonymkode: 6cb79...ff3

Skrevet

Med tanke på at kjøtt er muskler, ikke fett, så kjøtt på bena definitivt

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker tynne menn. Ordentlig tynne.

Anonymkode: caf3d...943

Jøss. Må være meg du sikter til.

Skrevet

Liker vel egentlig normalvektig best, men om jeg må velge så tar jeg heller tynn :) 

• Liker 1
Skrevet

Sexylubben og indie-skinny er favorittene mine.

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du at de har litt kjøtt på beina, eller må de være tynne som en strek? Eller spiller det ingen rolle? For min del som mann kan jeg falle for begge deler, jeg synes det er mange flotte personer der ute, uavhengig av fasong. Så jeg stiller meg litt passiv i forhold til spesifikke preferanser.

Hehe. Så åpenbart at dette er skrevet av noen som er tjukk.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBrunkrem skrev:

Hehe. Så åpenbart at dette er skrevet av noen som er tjukk.

Hvorfor hevder du det?

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hevder du det?

På grunn av ordvalget: "Litt kjøtt på beina" (underdrivelse av fedme) Vs. "tynn som en strek" (overdrivelse av slankhet). Du setter opp best-case-scenario-tjukk mot worst-case-scenario-slank :icon_lol:

Endret av AnonymBrunkrem
Skrevet

Foretrekker midt i mellom altså normalvektig.  Spinkel og tynn er no go. Mannen må være større/kraftigere enn meg. 

Anonymkode: 46ddb...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...