fuglekvitter__ Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Er det noen her inne som kan noe om beredskapstroppen? Veien i mot delta står det, men er ikke det åpenbart egentlig? Er de politi som er mer moderne, jobber de i mot terror eller hva er det egentlig? Jeg kom tilfeldigvis inn på siden deres (jeg aner ikke hvorfor), og der klatrer de, de ligger i grøfter (litt sånn som på action-filmer), de dusjer og løper rundt i uniformer. Det er visst bare grunnkurset deres jeg leser om, men vil de bli millitære en gang da, eller? Og hvorfor er ting om dem hemmelig?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Den såkalte "beredskapstroppen" eller "Delta" er en halvmilitær gruppe i politiet som har litt mer trening enn andre politigrupper i forhold til skarpe oppdrag. Hvis du er interessert i ordentlig krevende fysiske og psykiske ordninger bør du heller søke en jegerutdanning i forsvaret. Hvis du er ikke ønsker å reise utenlands, er mer interessert i en 9-4 jobb som er langt mindre risikabel kan politiets beredskapstropp være et alternativ. Anonymkode: 3ee44...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå