Gå til innhold

Hvordan komme over en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg er  va 19 år  da  jeg traff han, vi hadde en liten greie. men ble aldri noe av det.  Han fikk seg dame,  men det ble slutt.  Vi har har hatt kontakt med veradne litt etter på 2 ganger på et halvt år, men da var det bare sex.   Ellers har vi adri kontakt.  Når jeg var med han  følte jeg med glad. Jeg savner han utrolig mye. Har aldri følt slik  over en person før, jeg tror jeg faktisk hadde følelser for han.  Han føler ikke  det samme tilbake tror jeg. Nå har det gått 1 og 1/2 år.  Hvordan komme over han ? 

Anonymkode: 347e9...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskrive minnet med en remse andre.

Anonymkode: 2acc1...114

• Liker 1
Skrevet

Analyser kritisk. Og faktisk så går det over etter noen år, vanligvis 2-3 max.

Anonymkode: 12d08...9bd

Skrevet

Men det er sf veldig vondt mens det står på, men så går det over :)

Anonymkode: 12d08...9bd

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Jeg er  va 19 år  da  jeg traff han, vi hadde en liten greie. men ble aldri noe av det.  Han fikk seg dame,  men det ble slutt.  Vi har har hatt kontakt med veradne litt etter på 2 ganger på et halvt år, men da var det bare sex.   Ellers har vi adri kontakt.  Når jeg var med han  følte jeg med glad. Jeg savner han utrolig mye. Har aldri følt slik  over en person før, jeg tror jeg faktisk hadde følelser for han.  Han føler ikke  det samme tilbake tror jeg. Nå har det gått 1 og 1/2 år.  Hvordan komme over han ? 

Anonymkode: 347e9...c53

Vet hvordan det er. Jeg er faktisk ennå ikke over bruddet med min eks. Måten det skjedde på har vært helt forferdelig for meg. Det har gått 1 år siden han ignorerte meg, men det er fortsatt tungt pga måten han har valgt å vise meg verdighet på i bruddsituasjonen. Jeg vil si at det som er smart er å forsøke å unne deg litt ekstra, trene, komme deg ut men samtidig slappe av iblant, og samtidig viktig å akseptere at det kan ta tid å komme over han. Slike ting kan ta tid.. Man blir fortvilt når det tar over et år . Enkelte sier : er du ikke over han? Kom deg over han da.. Move on!. Og skjerp deg! Get a Life!. Men det er ikke alltid så enkelt som de sier. 

Endret av maleene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...