Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Tenkte eg skulle lage ei lita bok til forlovaren min, der eg skriv ymse raritetar og tips og gode råd til det å vere forlovar. Ein slags overlevelses-guide, liksom. Er det nokon som har tips til kva eg kan ha med i den boka? Er det nokon som har denne kanskje? Står det noko artig i den? (og før noen anklagar meg for å overstyre, forlovaren min er syster mi, og eg veit at ho hadde blitt veldig glad for noko slikt!)
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Med en slik bok kan du jo få frem hva du ønskerat hun skal gjøre som forlover. Selv synes jeg en forlover skal stå for utdrikningslag (dersom du ønsker det), Passe på kjole og ev. slør under vielsen og holde tale under middagen. Tror det var det hele ja...
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Hehe, ho skal nok få lov til å bidra med meir enn det, tenker eg! Eg tenker på ting som kjole-jakt, laging av invitasjonar, gjestebok/album, komme med idear til pynting og liknande...
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Hmmm... Nokon fleire som har tips å komme med? Kva skal din forlovar gjere? (eller kva håpar du at han/ho skal gjere?) Fins de slike humorisktiske hugselister ein eller annan stad på nettet? Er det eventuelt nokon som har adressa til det? Veldig glad for tips!
Glossy Skrevet 5. desember 2004 #6 Skrevet 5. desember 2004 Jeg kjøpte den boken til min forlover. Stod masse nyttige tips og hvilke oppgaver som liksom var forloveren sine. Der var også mange forslag til utdrikkingslag og masse notatplass hvor hun kunne skrive ned tankene hun hadde rundt dette. En lur bok spør du meg!!
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2004 #7 Skrevet 5. desember 2004 Min forlover skal bare være der for meg på dagen. Hjelpe meg med nødvendige ting der og da. Det må nå sies at hun bor i Australia, og det er da virkelig ikke lett ås kulle hjelpe meg med ting her hjemme. Men jeg hadde ikke forventet noe av henne, foruten at hun er der for meg på dagen.
Linn3c Skrevet 5. desember 2004 #8 Skrevet 5. desember 2004 Eg kjøpte alle dei tre bøkene, dvs ein stk "Brylluplanleggeren" og to stk "Forloverguiden." - Flotte bøker! Anbefalast! Me ga den eine "Forloverguiden" til min forlovar og den andre til min kjæraste sin. - Dei verka fornøgde begge to. Mi gåva til forlovaren min blir, som takk for hjelpa med alt det ho har gjort for meg, å betala for oppsettinga av håret hennar hjå frisøren på bryllupsdagen
smilepia Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har ikke tenkt så mye over hva forloverene skal gjøre jeg. Skal ha begge besteveninnene mine, og hovedsakelig tror jeg bare de skal få lov å holde meg med selskap kvelden før og iløpet av dagen liksom. Holde styr på slepet, kosmetikk og slikt. Hos oss blir det valgfritt å holde tale, men tenker nok de gjør det også. Også forventer jeg at de skal orke å skravle noen timer om bryllupet med meg underveis i planleggingen Men ellers aktiv deltagelse?? Neeei - ikke noe mer enn jeg ville spurt en god venninne om uansett... dvs gode råd og evt tips. Utrikningslag har jeg ikke så veldig lysst på. Og det blir uansett vanskelig siden alle jeg evt ville hatt med på noe slikt bor på forskjellige kanter av landet. Men om de skulle arrangere noe, håper jeg det blir enkelt og hyggelig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 Kan vel slutte meg til et par av dere andre som ikke involverer forloveren i så alt for mye. Siden hun ikke er gift selv, og ikke er av den mest romantiske typen, vil jeg ikke "plage" henne med alt for mye mas om forberedelser. Men noe er hun jo så klart interessert i (og forpliktet til!) å høre om. Forventer at hun arrangerer utdrikningslag (uten utdritning på offentlig sted), er sammen med meg kvelden og natten før bryllupet, stiller i kirken, holder en morsom tale under middagen, og gjør en innsats for å få festen til å ta av!
tbl Skrevet 6. desember 2004 #11 Skrevet 6. desember 2004 Hei, Jeg arrangerer et utdrikkingslag lørdag den 18. desember og trenger å komme i kontakt med noen som arrangerer utdrikkingslag samme kveld. JEG HAR EN KJEMPEIDÉ! ...men jeg trenger å koordinere den med et annet utdrikkingslag samme dag. Svar på dette så får du vite hva det går ut på! mvh Tore
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #12 Skrevet 6. desember 2004 Forloverenes oppgave er å skrive under på et skjema! Alle andre ting denne personen måtte gjøre har ingenting med ordet "oppgave" å gjøre!! Obs!!
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #13 Skrevet 6. desember 2004 Forloverenes oppgave er å skrive under på et skjema! Alle andre ting denne personen måtte gjøre har ingenting med ordet "oppgave" å gjøre!! Obs!! Joda, oppgåvene kan vere så mange, men forpliktelsen er vel kun å skrive under på eit papir...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå