Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 Jeg skal ha en kjole uten armer og ønsker ikke å ha hansker. Jeg skal heller ikke ha på meg klokke på dagen. Begynner nå å lure rpå om armene blir litt nakne lissom. Lurer derfor på om jeg skal ha armbånd på meg. Noen som skal ha det?
scorpion73 Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 Jeg hadde det. Et enkelt med hvite perler slik som kjede jeg hadde. Det er skikkelig lekkert, hadde heller ikke klokke på.
Furstina Skrevet 26. juli 2002 #3 Skrevet 26. juli 2002 Jag ska också ha en ärmlösklänning, den har endast tunna axelband. Jag ska varken ha handskar, klocka eller armband på dagen. Jag kommer ha en enkelt pärlhalsband till min klänning och i öronen ska jag ha stift med pärlor i (jag har fyra hål i ena örat och två i andra). Det skulle kanske passa med ett enkelt pärlarmband i samma stil men det har jag inte ens tänkt på. Jag tycker inte armarna blir nakna, men det beror ju helt på vad du har för typ av klänning, bukett och övriga smycken. Det blir sällan fint om man blandar för mycket.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #4 Skrevet 26. juli 2002 Jeg skal ha et bredt, håndlaget armbånd som tar opp perlene fra kjolen - det blir det eneste smykket jeg skal ha (kjolen er tett i halsen, derfor uaktuelt med kjede). Armbånd er lekkert og kan gjøre mye for et antrekk ! :D
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2002 #5 Skrevet 26. juli 2002 Hvilken hånd skal man ha armbåndet på da???
viwi Skrevet 26. juli 2002 #7 Skrevet 26. juli 2002 Jeg syns det er fint uten armband! Selv hadde jeg ikke det og syntes det var veldig fint. Hadde jo fått fransk manikyr og hendene så flotte ut i seg selv. Syns at det av og til kan bli litt mye når bruder har diadem, øredobber, smykke og armband. MEN det er min mening
jbkaarud Skrevet 26. juli 2002 #8 Skrevet 26. juli 2002 Hvilken hånd skal man ha armbåndet på da??? Jeg trodde man skulle ha det på venstre hånd. :D
CecilieB Skrevet 26. juli 2002 #9 Skrevet 26. juli 2002 Jeg har gifteringen (gull) på venstre hånd og en alliansering (hvitt gull) på høyre hånd. Armbåndet jeg går mest med er i gull, og blir da tatt på venstre. Ellers er det hipp som happ. Har noen jukseperler i rosa som jeg digger å bruke, også venstre, fordi de irriterer håndleddet når jeg skriver mye. Visste ikke at det var noe "regel" for hvilken hånd man skulle ha armbåndet på
jbkaarud Skrevet 26. juli 2002 #10 Skrevet 26. juli 2002 Visste ikke at det var noe "regel" for hvilken hånd man skulle ha armbåndet på ...kanskje fordi det er nærmest hjertet? Vet ikke om det er noen regel, men f.eks. har mannen blomsten sin på venstre side. Dersom kvinner bruker brosje, bæres den på venstre side. Medaljer tror jeg også bæres på venstre side. Det blir sikkert ingen kommentarer angående hvilken hånd armbåndet er på. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå