GÃ¥ til innhold

Jeg savner henne 😢, hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste tre dagene ble jeg så irritert og fikk vondt i mitt hjerte. Jeg kan ikke forklare dette, men jeg bare begynner å gråte. Hun gjør meg gal til at jeg føler meg akkruat som noen er avhengig på narkotika og lignende.  

Jeg har truffet hennes på fredag, 3-4 dager siden? Jeg tør ikke telle kor mange dagn e det. Hun er min type som jeg har vært ute på for noen år siden, men jeg vet ikke hvorfor er det slik nå.

Jeg dro hjemm til ho, vi sovnet sammen etter en veldig lang samtale som holdet om kjærlighet og livet. Det tok oss 5 timer til å sove. Vi omfavnet og kysset hverandre i hele natta og det var så koselig å være sammen med henne. Vi hadde kjempe lyst å ha sex, men jeg fortrukket å vente litt slik at vi ble nok kjent med hverandre.   

På lørdag tidlig kjørte jeg henne til jobben hennes og vi kunne snakke litt på veien. Jeg forventet henne å spørre om tlf nr mitt eller fb, og det gjorde hun ti slutten av veien. På denne måten var jeg sikkert at hun ville oss bli kjent med hverandre. Noen timer etter, sendte ho melding ti meg takker for sist og beskrivet hun at det var så koselig å sove med henne også spurte hun meg å ligge over igjen hos henne.

Vi truffet igjen etter jobben og dro sammen hjemme til ho, hun var utrolig jente som tiltrukket meg til henne med en gang. Jeg ble forelsket og så glad i henne. Vi sovnet igjen for noen timer og det var så deilig. Vi hadde lyst igjen på sex og vi ble så kåte, men jeg foretrukket å vente litt mer ettersom hun forklarte at hun ikke gira på noe forhold nå. Og da dro vi hjemme til henne første gang, forklarte jeg til henne at jeg er ikke gira på ONS og lignende. Neste dag ble hun litt sint på meg før jeg dro og hun nektet å kysse meg og.

Jeg vet ikke hva som skjedd etterpå, hun leser mine meldinger uten å svare. Det gjør meg gal og trist, jeg finner ikke noe forklaring til dette, men det er bare ekket og ubehaglig følelse. Jeg sitter og tenker på henne hele tiden, og den eneste ting jeg kan gjøre er å gråte.

Jeg har også glemt PCen min hejmm hos henne og hun sa at hun skal sende meg SMS når hun kommer hjemm igjen, men hun har sendt ingenting og hun har ikke leste meldingene enda.

Jeg er ganske irritert, jeg savner henne ganske mye nå. Jeg klar ikke å sove heller. Det e vondt i hjerte, hodet, halsen og hele kroppen min. Kan noen forklare til meg hva var min feil og hva bør jeg gjør for å fikse dette? Eller jeg må nesten glemm henne? Hva synes dåkk?

Anonymkode: 8d895...c44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns :heks:

Anonymkode: 8045d...f98

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns :heks:

Anonymkode: 8045d...f98

Hva synes du liksom 😔

Skrevet

Ring henne etter hvert så kan du spørre om du kan hente pc'n, så kan dere snakke face to face.

Anonymkode: 420fe...01f

• Liker 2
Skrevet

Du må jo få tilbake PCen din, og det skjønner sikkert hun også.

Samtidig er nok resten av "greia" deres over. Hun vil ha sex, ikke et forhold, du vil ha et forhold, ikke sex, så bortsett fra det så er det nok slutt, og når du vil mer enn hun vil gi så er det bra for deg at hun tar avstand.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Ananas. skrev:

Du må jo få tilbake PCen din, og det skjønner sikkert hun også.

Samtidig er nok resten av "greia" deres over. Hun vil ha sex, ikke et forhold, du vil ha et forhold, ikke sex, så bortsett fra det så er det nok slutt, og når du vil mer enn hun vil gi så er det bra for deg at hun tar avstand.

Mange var på festen og de ville ha liksom ONS med henne, men jeg forklarte til henne hva jeg vil og fortalte at jeg vil ikke ha noe ONS. Hun tok meg bland alle de som var der. 

På lørdag viste hun enda mer at jeg gira på forhold liksom, og hun spurte meg å møtes igjen. Derfor blir jeg helt forvirrende. Jeg tviler på at sex er grunnen for dette, men det kan være det og. Jeg vet ikke 😔

Skrevet

Trådstarter må slutte å oppføre seg som en kvinne. Sitat vi lå i 5 timer å snakket om kjærlighet og livet? wtf? Med sånn oppførsel kommer du aldri til å bli mer enn ei vennine for hu. Du burde fokusere på å ha det gøy og hooke opp.. sånn følelser og kliss er forbeholdt de med vagina.. les og lær

Skrevet
8 minutter siden, Myte skrev:

Trådstarter må slutte å oppføre seg som en kvinne. Sitat vi lå i 5 timer å snakket om kjærlighet og livet? wtf? Med sånn oppførsel kommer du aldri til å bli mer enn ei vennine for hu. Du burde fokusere på å ha det gøy og hooke opp.. sånn følelser og kliss er forbeholdt de med vagina.. les og lær

Ja æ skjønner hva du mener, men jeg oppfører meg ikke som kvinne nei. Jeg ville bare respektere henne og ikke vise at jeg er kun ute på sex. For at jeg har aldri gjort sex før og jeg ville ha sex kun i forholdet. 

• Liker 2
Gjest anonyms1
Skrevet (endret)

Høres rart ut. Kan det hende at hun føler seg avvist når du har sagt nei til sex? Eller har du vært for 'på' i meldinger? 

Endret av anonyms1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...