Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg prøver å få tak i en person som har fått stengt sin telefon for utgående samtaler. Jeg lurer på om Telenor etterhvert stenger telefonen også for innkommende samtaler og om man da får beskjed om dette når man ringer eller om man får samme vanlige summetone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kommer da antageligvis til å få beskjed om at abonnementen ikke kan nås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, er det en manglende regning så stenger de for innkommende samtaler etter hver også.. De som ringer får vel beskjed om at abonenten er midlertidig fra koblet. Tror de har fjernet linjen med pga manglende betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. desember 2004 #4 Del Skrevet 3. desember 2004 Telefonen blir stengt for både utgående og innkommende samtaler hvis den først blir stengt. Ellers er det jo kjekt å ikke betale, folk kan ringe deg og du betaler ikke noe... Men jeg trodde at de som ringer til et slikt nummer får en telefonsvarer som sier at nummeret er midlertidig sperret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 #5 Del Skrevet 3. desember 2004 Sperrer du telefonen selv og har betalt regninger osv, så kan du velge at telenor opplyser ditt nye nr (gratis) i en måned, uansett om du har netcom eller annet abonnement. Har telenor sperret tlf pga utbetalte regninger, vet jeg ikke hvilken praksis de har men regner med at du kommer fram til meldingen om at denne telefonen er midlertidig ute av drift el.likn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #6 Del Skrevet 3. desember 2004 Nei da, telefonen har vært stengt for utgående et par uker kanskje. De venter litt med inngående da tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå