AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Jeg kom på nå at jeg har vasket en veldig dyr bukse (i polyester/viskose/5% spandex) med klesvasken jeg satte på 40 graders-program i kveld. Jeg får ikke prøvd den på i kveld, bare sett på den, men tror dere den er ødelagt? Hvor stort slingrinsmonn har man med sånt? Anonymkode: 8438d...24c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Hvis den ikke ser stygg ut så er den sikkert helt OK. Jeg vasker klærne mine for varmt hele tiden. Anonymkode: 500e3...e76 3
Sirah Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Det går mest sannsynlig helt fint. Jeg har gjort den feilen en hel rekke ganger når jeg har stresset og bare hevet klær inn i maskinen. Har aldri ødelagt noe enda. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Går sikkert greit Dette gjør jeg hele tiden. Det verste som kan skje, er at elastikken i stoffet ikke holder seg så bra over tid (hvis du fortsetter å gjøre dette, og med skyllemiddel etc) Anonymkode: 7bc6e...f13 3
tørkestativ Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Jeg vasker ingenting på 30 gr jeg...det som skal vaskes på 30 hives inn med 40 gr vasken. Alltid gått fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå