Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føler dere dere? 

Er selv en ung mann som har blitt uføretrygdet, og kan tjene litt ved siden av. Men føler veldig på at jeg tjener dårlig.

Hva gjør dere for at dere skal føle dere litt bedre?

Anonymkode: a5065...42c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser hvert år til Thailand. Da føler jeg at jeg tjener bra og føler meg fantastisk. Hvert fall for en stund, før jeg må tilbake til den triste tilværelsen min i Norge.

Anonymkode: aae56...df3

AnonymBruker
Skrevet

Meg over. 

Reiser til Thailand 3 måneder hvert år. Resten av året går til å se frem mot den årlige reisen. Jeg lever for disse månedene.

Anonymkode: aae56...df3

• Liker 1
Skrevet

Da har du spart opp gått med penger antar jeg? 

Tar skikkelig på meg at man er uføretrygdet og dårlig økonomi. Blir nesten psykisk syk, og tenker fælt på om det er noe man kan komme med litt hjemme for å tjene noen par kroner. Føler så ille at jeg nesten ikke vil ha barn med samboeren.

Skrevet

Det du snakker om er guttevalper ikke menn.

Anonymkode: f9a75...1bd

Skrevet

Hvor mye tjener du da? Man kan leve godt med lav inntekt i Norge om man velger bort høye bokostnader.

Anonymkode: 5cdd9...30a

Skrevet

Ikke rart at enkelte har dårlig råd når de drar på årlige ferier til Thailand? 

Anonymkode: 6283a...41d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du spart opp gått med penger antar jeg? 

Tar skikkelig på meg at man er uføretrygdet og dårlig økonomi. Blir nesten psykisk syk, og tenker fælt på om det er noe man kan komme med litt hjemme for å tjene noen par kroner. Føler så ille at jeg nesten ikke vil ha barn med samboeren.

Hvor syk er du, siden du er ufør? Du trenger ikke stå skolerett altså, men jeg tenker på at dersom du og samboeren din får barn, kan du bidra MYE hjemme, som letter fellesbyrden. Er du frisk nok til å ha barnet hjemme, så sparer dere utgifter til barnepass. I tillegg får dere kontantstøtte i en overgang.

I tillegg kan du legge til rette for at samboeren din får ta ut sitt potensiale i sin jobb, og på den måten får dere samlet inn mer penger.

Og tenk hvilken ressursperson du blir når eventuelle barn vokser opp, du er jo til stede! Barna slipper SFO, du hjelper med lekser, du kan bidra med dugnader o.l.

Det blir hva du gjør det til, og det er ikke bare penger INN på DIN konto som gjelder. Det har absolutt verdi å være hjemme og legge til rett for en god hverdag :) 

Anonymkode: 734a0...977

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...