Gå til innhold

Twin Peaks 2017

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Andre som ser fram til den nye serien? Ser de skal ha 18 episoder :D Og det har premiere i USA 21 Mai

Endret av Jacklost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? :sjokkert: Er den basert på den forrige?

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
18 minutter siden, Rumle skrev:

Hva? :sjokkert: Er den basert på den forrige?

Har mange av de gamle skuespillerne med :)

Skrevet
15 minutter siden, Jacklost skrev:

Har mange av de gamle skuespillerne med :)

Ah ok :) 

Skrevet

Jepp, den skal jeg se :) Fulgte med på den i 90-91, og skal absolutt få med denne også. Jeg var ikke mer enn 9-10 år gammel da jeg så den første gang, men har sett den i senere tid og liker den serien godt. Var faktisk litt betatt av Dale Cooper  Kyle MacLachlan ) ( husker jeg :tongue:

Skrevet (endret)

Ja. Den skal jeg se. Serien sluttet jo veldig brått. Sesong to var veldig kjedelig, men den siste episoden skjedde det mye spennende.

Endret av Testosteron
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Har ikke fått med meg dette før du sa det Iden andre tråden, @Jacklost , men svaret på spørsmålet ditt er: HELL YEAH!! 

Skrevet

Ja så klart! Redd for å bli skuffa.. heldigvis er mange av de opprinnelige med. Jeg er spent på musikken!

Gjest Jacklost
Skrevet
47 minutter siden, Testosteron skrev:

Ja. Den skal jeg se. Serien sluttet jo veldig brått. Sesong to var veldig kjedelig, men den siste episoden skjedde det mye spennende.

Tenk at den er nesten 30 år gammel? Lol jeg var ikke født enda på den tiden :P Og nå er jeg 25, sykt å tenke på o.O

Skrevet (endret)

Joda, jeg skal se. :jepp:  Det kan gå begge veier å klusse med gammelt mesterverk, men det er Lynch 
som gjør det og da er jeg straks litt vennligere innstilt. Når det gjelder det med "at det var kjedelig
i serie to", må jeg protestere.

Det er ikke meningen at det skal være en actionserie. Det skal gå langsomt og en skal kjenne på en snikende mulig uhygge nesten hele tiden. Den skal sette seg i blodet vårt og være klar til å eksplodere når som helst og for min del ligger det der og lurer selv når de lever sine hverdagsliv i dagslys. Ikke noe farlig der...bortsett fra... En kan ikke være helt sikker på at en ikke blir overvåket av "noe" der ute... :glare: 
*hører musikken for mitt indre øre mens jeg skriver*  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Ja! Håper de klarer mystikken, musikken og "kringle og kaffekopp-stemningen", kanskje Log lady er med!:danse:

Endret av Lithe.
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Lithe. skrev:

Ja! Håper de klarer mystikken, musikken og "kringle og kaffekopp-stemningen". Kanskje Log lady er med:)

Hun som spilte Log Lady er dessverre død nå.

Anonymkode: 3804d...3f6

Skrevet

Jeg grugleder meg. Originale serien var jo noe av det beste jeg har sett, men det pleier sjelden bli bra når man forsøker å lage en slik "oppfølger" og gjenta en magi som var riktig der og da.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 10.1.2017 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Hun som spilte Log Lady er dessverre død nå.

Anonymkode: 3804d...3f6

Det sies at hun rakk å spille inn noen scener før hun gikk bort, mulig det bare blir med ryktene. Hadde vært litt ekstra kos med hun der, synes hun er en stor del av Twin Peaks :ninuskapus:

Endret av Lithe.
  • Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg grugleder meg. Originale serien var jo noe av det beste jeg har sett, men det pleier sjelden bli bra når man forsøker å lage en slik "oppfølger" og gjenta en magi som var riktig der og da.

De har med de fleste av original skuespillerne da :)

Skrevet

Ja, det kan funke. Er jo Lynch. Men jeg er fortsatt litt skeptisk. :P

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Tabris skrev:

Ja, det kan funke. Er jo Lynch. Men jeg er fortsatt litt skeptisk. :P

Håper de har lignende eerie musikk da :) Må innrømme at jeg ikke har sett hele serien, bare en episode :P Kjøpte alle på DVD nylig så blir nok å se før serien kommer :biggrin: At Kyle er med er et stort pluss, jeg var stor fan av han som Orson i Frusterte Fruer :)

Skrevet

Oi, du må jo se originalhistorien først, ellers så tror jeg det blir veldig forvirrende. :)

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg overrasket, Jack. Har du ikke sett den, men gleder deg til den nye? Rare greier. :fnise: 
Jeg har sett den mange ganger og kjenner dem som min egen bukselomme, nesten.
Du må se den gamle øyeblikkelig! :tommelopp: 

1 time siden, Jacklost skrev:

De har med de fleste av original skuespillerne da 

...og ganske mange nye. Gruer meg litt til å se nye fjes i historien.  Ikke sikker at de passer inn i mitt hode. 

• Liker 2
Skrevet

Klart jeg skal se på den... men jeg tror jeg må se gjennom alle de gamle episodene igjen først, er en stund siden sist. Har god tid da, heldigvis. =)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...