Gjest Octis Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Bare lurer på...er det noen andre her som har hatt sex i rusa tilstand (altså, ikke alkohol)? Har hatt det noen få ganger, enten med ecstacy eller speed innabords, med varierende resultat. Er bare litt nysgjerrig på andre sine opplevelser med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg ruser meg fortrinnsvis på endorfiner i forbindelse med sex. DET kan anbefales. -I motsetning til en hver annen form for rus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Octis Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Joda, er forsåvidt enig i det. Er veldig klar over at rusmidler ikke "anbefales", men nå har det seg slik at jeg likevel gjør det innimellom og liker det. Havner da av og til i mer eller mindre sprø situasjoner som involverer sex og det er det jeg vil snakke om, ikke bruk av rusmidler i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 3. desember 2004 #4 Del Skrevet 3. desember 2004 De første gangene vi speeda hadde vi sex mens "rusen" fortsatt var ganske fersk, og da tok det bare jævlig tid og var ikke noe spesielt. Men har også prøvd når vi har ventet til det er lenge siden siste stripa, og da har det vært helt fantastisk. Beste sexen ever. Sex frister veldig lite på e, men har gitt noen svært vel mottatte blowjobs På cola er det også dritbra. Og det var vel det jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. desember 2004 #5 Del Skrevet 4. desember 2004 De første gangene vi speeda hadde vi sex mens "rusen" fortsatt var ganske fersk, og da tok det bare jævlig tid og var ikke noe spesielt. Men har også prøvd når vi har ventet til det er lenge siden siste stripa, og da har det vært helt fantastisk. Beste sexen ever. Sex frister veldig lite på e, men har gitt noen svært vel mottatte blowjobs På cola er det også dritbra. Og det var vel det jeg hadde prøvd. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. desember 2004 #6 Del Skrevet 5. desember 2004 Har hatt sex på diverse ruser, stort sett med stort hell egentlig.. Har flyttet en del grenser og prøvd ting jeg normalt kanskje ville syntes var for flaut.. Det eneste som var litt slitsomt var amfetamin, ble aldri ferdig..og ikke i stand til å gi oss.. frustrerende Husker jeg og eksen satt i over fire timer og bare pratet om sex i amfetaminrus.. artig det og.. Å ha sex når vi hadde røyket pot var egentlig en slager.. for da var vi så forelska samtidig, ellers kunne det fort bli litt eksperimentelt og "grisete".. Men gud så glad jeg er for at jeg er ferdig med det greiene der asså.. Siden det gikk bra med meg, og jeg aldri ødela livet mitt eller ble avhengig på noen måte kan jeg jo ikke akkurat si at jeg angrer, hadde mange fine og morsomme opplevelser, men det er ganske fjernt for meg nå gudskjelov og jeg savner det ikke.. En liten avsporing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 5. desember 2004 #7 Del Skrevet 5. desember 2004 Sex på cola er helt sinnsykt bra!! Sex på pepper eller knips er altfor slitsomt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 5. desember 2004 #8 Del Skrevet 5. desember 2004 sex på sofaen e bææst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Issy Skrevet 5. desember 2004 #9 Del Skrevet 5. desember 2004 Har også flyttet en del grenser og sånt, bla. hatt trekant og annen "vågal" sex...blir på en annen måte enn fyll, det er greit liksom, man angrer ikke huet av seg dagen derpå. En av mine beste sexopplevelser hadde jeg faktisk på e, da lå jeg sånn at jeg på en eller annen måte hadde hodet utafor gelenderet på verandaen, opp ned liksom... Tura noe voldsomt og ble pult mens stjernehimmelen lekte med fantasien min , det var ganske gøy! Ellers har jeg også prøvd på amf, som jeg egentlig ikke synes var noe spesielt. På pot funker det overhodet ikke, er jo så forbanna tørr i munnen! Da er det mye bedre å ligge nakne og kose å ha laaange samtaler om tull og tøys Må kanskje prøve med cola :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 5. desember 2004 #10 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes det er tragisk med en slik tråd om sex og rus. Det gir ut feil signaler til de unge (og kanskje noen eldre) når mennesker forteller om sine fantastiske opplevelser når de er ruset. Slik blir en tråd reklame for illegale stoffer. Det er også ganske tragisk å lese at folk har sine beste sexopplevelser i ruset tilstand, på illegale stoffer. Kanskje jeg skal anbefale terapi slik at dere kan løsne litt opp når dere ikke er ruset... Og kanskje tørre å gjøre mer da... Slike opplevelser må være ganske fattige i forhold til ekte opplevelser av sex hvor følelsene og tankene er med og ikke i en skrudd ruset verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2004 #11 Del Skrevet 5. desember 2004 Helt enig med Venus_venus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. desember 2004 #12 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes det er tragisk med en slik tråd om sex og rus. Det gir ut feil signaler til de unge (og kanskje noen eldre) når mennesker forteller om sine fantastiske opplevelser når de er ruset. Slik blir en tråd reklame for illegale stoffer. Det er også ganske tragisk å lese at folk har sine beste sexopplevelser i ruset tilstand' date=' på illegale stoffer. Kanskje jeg skal anbefale terapi slik at dere kan løsne litt opp når dere ikke er ruset... Og kanskje tørre å gjøre mer da... Slike opplevelser må være ganske fattige i forhold til ekte opplevelser av sex hvor følelsene og tankene er med og ikke i en skrudd ruset verden.[/quote'] Applauderer dette innlegget. Jeg er VELDIG enig i ALT som blir sagt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 5. desember 2004 #13 Del Skrevet 5. desember 2004 Men herregud da... Det er jo absolutt ikke meningen å reklame for dop at jeg (iallfall) har svart! Trådstarter spurte om et spm, og jeg kom med et ærlig svar utifra min egen erfaring. Sex på dop er noe helt annet enn sex i nykter tiltand. Det går ikke an å sammenlignes! Å slenge ut anbefalninger om terapi timer, får meg bare til å le... Jeg har absolutt ingen behov for å løsne noe som helst opp....Har et helt avslappet forhold når det kommer til sex! Har hatt utrolig opplevelser både i nykter tilstand og i ruset tilstand, men som tidligere sagt så går det ikke helt an å sammenlignes! Blir litt oppgitt av slike påstander som noen mennesker får seg til å slenge ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #14 Del Skrevet 5. desember 2004 Tura noe voldsomt og ble pult mens stjernehimmelen lekte med fantasien min , Det hørtes jo ganske flott ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 5. desember 2004 #15 Del Skrevet 5. desember 2004 Men herregud da... Det er jo absolutt ikke meningen å reklame for dop at jeg (iallfall) har svart! Trådstarter spurte om et spm, og jeg kom med et ærlig svar utifra min egen erfaring. Sex på dop er noe helt annet enn sex i nykter tiltand. Det går ikke an å sammenlignes! Å slenge ut anbefalninger om terapi timer, får meg bare til å le... Jeg har absolutt ingen behov for å løsne noe som helst opp....Har et helt avslappet forhold når det kommer til sex! Har hatt utrolig opplevelser både i nykter tilstand og i ruset tilstand, men som tidligere sagt så går det ikke helt an å sammenlignes! Blir litt oppgitt av slike påstander som noen mennesker får seg til å slenge ut.... Nå kommer du med et mer nyansert svar.. Det gir et noe annet bilde enn det første innlegget ditt. Tidligere skrev du "Sex på cola er helt sinnsykt bra!! " - Det kaller jeg faktisk reklame for noe som ikke er sinnsykt bra i det hele tatt, men rett og slett sinnsykt. Det ferdes mange mennesker her, noen er kanskje unge og nysgjerrige. Et slikt utsagn du kom med kan faktisk være med på at noen faktisk prøver illegale stoffer. Og det ville du vel ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Trådstarter Skrevet 5. desember 2004 #16 Del Skrevet 5. desember 2004 Oops, ikke min mening å provosere eller på noen måte reklamere for dop!! Alle vet jo at det finnes svært, svært få positive sider ved rusmidler, og ingen med vettet i behold ville finne på å anbefale det. Likevel, det er en del (som meg) som likevel har eksperimentert med det, som har spesielle minner knytta til det og som er nysgjerrig på hva andre opplever -også når det gjelder sex. Er også helt enig med en lengre opp her, som presiserte at sex i nykter/rusa tilstand ikke kan sammenlignes. Evt. "unge og nysgjerrige": Hold deg milevis unna dop gjelder altså fortsatt. Regner forøvrig med at moderator stenger tråden hvis den blir for kraftig kost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 5. desember 2004 #17 Del Skrevet 5. desember 2004 Tenk på barna Tenk på barna! La oss bli hysteriske og ikke nevne positive sider ved narkotika! Slikt finner de aldri ut på egen hånd hvis vi ikke snakker om det i et forum! Narkotika er kun fæle greier, det er derfor så mange driver med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #18 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva er cola og hva er pepper? Lurer slett ikke fordi jeg har tenkt til å prøve, men fordi jeg er nysgjerrig på hva folk putter i seg. Antar at knips er det samme som ecstasy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. desember 2004 #19 Del Skrevet 5. desember 2004 cola er kokain og pepper er amfetamin.. .. og, ja.. knips er extacy (E) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #20 Del Skrevet 5. desember 2004 Cola er kokain Pepper er amfetamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå