Gå til innhold

Noen jenter som har hatt putekrig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som jenter som har hatt putekrig i dag med 1 eller flere jenter?:alice:

Anonymkode: 18016...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en gruppe feminazier fra KG som møtes hver mandag for putekrig, spooning og diverse håndarbeid. If you know what I mean.

• Liker 9
Skrevet

Jeg har hatt putekrig med en eller flere jenter. Moro det. Og jeg er ikke femnazi engang! 

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt putekrig trådstarter?

Anonymkode: 133e4...2a8

Skrevet

Nei ikke i dag dessverre 

Skrevet
9 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei ikke i dag dessverre 

Men du bruker å ha? :fnise: 

Anonymkode: 133e4...2a8

Skrevet
17 timer siden, Cathrine88 skrev:

Vi er en gruppe feminazier fra KG som møtes hver mandag for putekrig, spooning og diverse håndarbeid. If you know what I mean.

Hvor kan vi melde oss på?

Anonymkode: 41437...3a9

Skrevet

Ja! Jeg og venninnene mine som alle er biseksuelle og 9+ på skalaen har putekrig sammen hver fredag! Vi hopper opp og ned i senga i undertøyet og slår hverandre med puter til det snør av hvite fjær. Vi liker også å ha matkrig med vannflasker og sjokoladesaus til vi er klissvåte, da ender vi opp med å kle av oss og nakenbade i jacuzzien! 

Var det dette du ville høre? 

Anonymkode: ae5a5...b1d

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jeg har rene putetrekk, fikk en sekser i håndarbeid på ungdomsskolen og går i 8.mars-tog. Kan jeg få være med?

• Liker 2
Skrevet

Ja,har hatt det så mye i det siste at alle putene mine er utslitte. Noen som har tips til billige puter? Går med noen så mye som jeg holder på ;)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Derpderp skrev:

Jeg har rene putetrekk, fikk en sekser i håndarbeid på ungdomsskolen og går i 8.mars-tog. Kan jeg få være med?

Selvfølgelig kan du det! Har gitt brukernavnet ditt til dørvakta. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...