AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Nå begynner jeg å bli gal. Hannkatten min ble tatt med til dyrlege for sterilisering forrige uke. Det gikk fint til vi kom hjem, da jeg ser han har klart å dratt ut og bitt av noe fra inne i pungen sin. Jeg tar han med tilbake til dyrlege, der blir det sydd ett par sting og han blir sendt hjem med krage. Etter MYE jobb for å få han til å holde seg unna pungene, med både oppklippet bokser og krage, vært konstant barne vakt for han om han må på do eller spise, slik at alt skal fjernes. Han nektet å spise i begynnelsen, men er i fin form og spiser bra nå. Men, nå har det gått et par dager, og pulsen min har roet seg litt. Han bruker ikke lenger bokser og bruker bare krage. Huden på pungen har blitt litt hard, men det er nok fordi han er sydd der. Idag lager jeg mat og lar han ta av kragen i to minutter, slik at han får spise litt. Så ser jeg han med hodet stupt ned i skrittet. Jeg tar på han kragen, og finner deretter ut at han har fått ett nytt lite sår på pungen. Er det mulig? Om han har bitt seg selv eller hva det er, vet jeg ikke. Jeg har prøvd å google meg fram til andre som selv har opplevd en hannkatt som er så destruktiv mot egen pung etter kastrering, men finner ingen. Er det noen her som har opplevd noe av det samme? Hva gjorde dere? Han skulle gå tre dager med krage, jeg har latt han ha på lenger sånn i tilfelle, og skulle få gå ut om en uke. Til info, det lukter ikke av han der nede (med tanke på at infeksjon pleier å lukte), han er i fin form og spiser vanlig. Anonymkode: b9671...dc4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 han er kastrert. men det kan være at han syns det er ubehagelig, fikk han noek smertestillende med fra dyrlegen? de fleste katter bryr seg ikke om det som ikke om det som ikke gjør vondt Anonymkode: 0b70a...7e3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Han fikk smertestillende og narkose to ganger samme dag. Ja, det kan godt hende han synes det er ubehagelig, men han må jo bare komme seg gjennom det. Jeg tror han prøver å bite det opp fordi det klør eller ubehagelig. Folk drar jo også at skorper etter sår tusen ganger selv, så er kanskje noe i det..? Anonymkode: b9671...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå