Gå til innhold

Er det noen her som har erfaring med Lutinus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bruke Lutinus neste gang jeg blir gravid for å prøve å unngå flere aborter. Har to spontanaborter og en missed abortion bak meg. Lurer på om noen her har erfaring med Lutinus, for jeg har en haug med spørsmål. Brukte du også Lutinus på grunn av habituell abort? Gikk svangerskapet bra? Hvor lenge brukte du det? Fikk du noen bivirkninger? Hvilke? Kan man ha samleie når man bruker Lutinus? Må man eventuelt bruke kondom for ikke å behandle mannen samtidig og ikke "vaske ut" Lutinusen med sæden? 

Anonymkode: 4c22e...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Lutinus, men i forbindelse med prøverørsforsøk og ikke for habituell abort.

Bivirkninger jeg har fått går på trøtthet, masse stikkinger i livmor-/eggstokkområdet, noe vondt i korsryggen, litt ømme pupper og hodepine.

Når restene av lutinusen kommer ut igjen er det et forbanna grisete søl, og man kjenner seg ikke akkurat spesielt heit. Jeg pleide å time det slik at hvis jeg skulle ha samleie gjorde jeg det etter at restene fra forrige pille hadde kommet ut (og etter en dusj ;) ), før jeg satte i neste pille. Sex før lutinus renner ut er ikke å anbefale - det kan ende med "skrubbsår" for begge parter. Kanskje ikke maks romantisk med tanke på spontaniteten å do the deed etter klokka, men bedre enn alternativet!

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Lutinus tre ganger og noen ganger er det som å ha cottage cheese mellom beina. Det rant også www.del om natta.

Men; bortsett fra det hadde jeg ingen bivirkninger og jeg er gravid nå i uke 13. Brukte det ut uke 10. 

Du kan så klart ha samleie, om dere føler for det. Men vi gjør ikke for det!! 

Anonymkode: a002a...9b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...