Gå til innhold

Den beste serien du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykt skuffet over Orange is the New black, grei start men ble så svakere og svakere. Dette trusegreiene var virkelig lavmål, tragisk. De burde pakket sakene sammen og lagt ned serien for lenge siden.

Anonymkode: 05045...0e0

Helt uenig. Sesong fire er min favoritt. Helt klart bedre enn sesong 1. (Selvom "trusegreiene" ikke er i sesong 4..) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke å plukke ut EN serie, men skal holde meg til 3. Jeg er ikke noe glad i fantasy og sci-fi, så her går det i krim, spenning, historie og drama (om det er godt nok innholdsmessig). Setter veldig pris på innslag av humor også.

• Rectify
  • Broen
  • Vikings

Nesten alle disse er nok preget av sterke karakterer/personligheter, blandet med et fengende plot.

Skrevet

Friend's ❤ Ellers er kongen av queen's og Seinfeld ganske gode 2 og 3 plass 😊

Skrevet

Jeg elsker Rizzoli & Isles! Humor og sarkasme, pluss crime-solving  :nori:

Criminal Minds er en god andreplass :danse:

Skrevet

Game of Thrones og Boston Legal. 

Skrevet

Orphan Black :D

Skrevet

Dette forandrer seg, så dersom jeg kun skal nevne én blir det nok Friends. Denne serien blir jeg aldri lei av og den er alltid en favoritt. 

Det er mange andre serier jeg liker, men jeg må innrømme at senere sesonger ofte trekker serien ned. 

Anonymkode: 91e4b...d83

Skrevet

Denne listen kan bli lang.

Greys anatomy vil alltid være min guilty pleassure.

Prison break fenget meg sånn og husker den tiden som veldig god så den må bli med.

Spartacus. 

Game of thrones.

Sherlock 😍

Skrevet
På 12.1.2017 den 19.53, Beena skrev:

Sånn bortsett fra de åpenbare bra seriene som jeg ser flere nevner.. band of brothers, the wire, sopranos, sherlock osv. Så liker jeg godt arrested development, the it crowd, firefly, better off ted, fringe ++

Ser mye serier og gjerne de samme om igjen, så vanskelig å ha en kort liste egentlig. :P

Endelig en person som faktisk nevner gode serier.

Sykt overrasket over hvor mange i denne tråden som har middelmådige serier som sine favoritter!

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Skrevet

Allo allo,  fordi jeg elsker humoren i serien.

Skrevet

Game of thrones! :biggrin: Syntes også Prison Break sesong 1 var veldig bra! De andre sesongene var greie, men likte sesong 1 best. Av norske serier liker jeg best Skam.

• Liker 1
Skrevet

Må si at Melrose Place er den sykeste dramaserien jeg noen sinne har sett! Tror d må være favoritten min

Så er Prison Break, Buffy, Friends, The OC, SOA og de første sesongene av True Blood ganske gode i min mening

Skrevet

Klarer ikke å nevne bare en. 

1: Supernatural sesong en-fem og sesong ni-ti. Har ikke fått sett de to siste enda. 

2: Sons of Anarchy.

3: Veronica Mars.

4: Grey's Anatomy.

5: Dexter.

6: Game of Thrones. Har nettopp begynt å se denne serien, kommet halvveis ut i sesong to. Litt kjedelig innimellom. 

Ellers har jeg i det siste begynt å se litt på NCIS Los Angeles. 

Skrevet
6 timer siden, Marisana skrev:

Klarer ikke å nevne bare en. 

1: Supernatural sesong en-fem og sesong ni-ti. Har ikke fått sett de to siste enda. 

2: Sons of Anarchy.

3: Veronica Mars.

4: Grey's Anatomy.

5: Dexter.

6: Game of Thrones. Har nettopp begynt å se denne serien, kommet halvveis ut i sesong to. Litt kjedelig innimellom. 

Ellers har jeg i det siste begynt å se litt på NCIS Los Angeles. 

Hvordan kan Game of Thrones være på topplista d om du synes den er litt kjedelig? Sett få serier eller bare sett mye dårlig?

• Liker 1
Skrevet

The Sopranos, men kommer aldri til å glemme Lost.

Skrevet

Av nyere serier som jeg har sett så er det definitivt Shameless, GoT, Dexter, Sons of Anarchy, Six feet under, House of cards

Den beste serien jeg så da jeg var ungdom var Friends 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan Game of Thrones være på topplista d om du synes den er litt kjedelig? Sett få serier eller bare sett mye dårlig?

Fordi jeg for det meste synes den er bra. Har ganske mange serier jeg ser på og liker.

Gjest New Girl
Skrevet
På 14.1.2017 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Endelig en person som faktisk nevner gode serier.

Sykt overrasket over hvor mange i denne tråden som har middelmådige serier som sine favoritter!

Folk har vel ulike faktorer til grunn som gjør at man liker en serie. Hovedpoenget med en serie er vel at man underholdes? Det kan vel tenkes at mange ikke trenger så mye mer enn akkurat det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...