Gå til innhold

Hva skal man akseptere/IKKE akseptere under dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 27 år gammel jente som flere ganger har blitt for snill og noen ganger også lurt meg selv og blitt holdt på gress av menn. Jeg synes balansegangen mellom hva man skal forvente av en date og hva som ikke er ok er vanskelig.. Derfor, hva er deal-breakers for deg? Morro å høre :)

Mine er:

- menn som er umulige å planlegge noe med (føler meg som siste-valget)

- menn som er hot and cold

- menn som ikke investerer tid til å bli kjent med meg 

- menn som gjør meg usikker med deres oppførsel

- menn som liker bilder av puppe-, rumpe-, restylanebabes på instagram hele tiden 

- menn som har masse snap-stories med bilder og film av seg selv eller sitt uberfete liv 

Haha, litt brent barn her merker jeg.. Forventer ikke at folk skal prioritere meg, men gidder ikke å prioritere folk som ikke prioriteter meg og har dårlig erfaring med menn som er av typen beskrevet på sosiale medier. 

Anonymkode: 5fd91...5c3

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 27 år gammel jente som flere ganger har blitt for snill og noen ganger også lurt meg selv og blitt holdt på gress av menn. Jeg synes balansegangen mellom hva man skal forvente av en date og hva som ikke er ok er vanskelig.. Derfor, hva er deal-breakers for deg? Morro å høre :)

Mine er:

- menn som liker bilder av puppe-, rumpe-, restylanebabes på instagram hele tiden 

- menn som har masse snap-stories med bilder og film av seg selv eller sitt uberfete liv 

Haha, litt brent barn her merker jeg.. Forventer ikke at folk skal prioritere meg, men gidder ikke å prioritere folk som ikke prioriteter meg og har dårlig erfaring med menn som er av typen beskrevet på sosiale medier. 

Enig! Jeg forventer å bli prioritert i begynnelsen. Og med prioritert mener jeg at vi har løpende kontakt (trenger ikke være hver dag nei) og at begge viser interesse for å planlegge noe. Med en gang de viker på dette så har det ikke endt bra så enig med deg!

Anonymkode: 3b708...82a

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke viser meg respekt så er løpet kjørt for hans del, det er den største varsellampen jeg har helt ubevisst. Altså jeg tåler en spøk eller to, men jeg har selvrespekt nok til å vite når andre tar ting over grensen. Derfor er jeg veldig var på hvis en annen person får meg til føle meg dårlig i normalt samvær(at man føler seg trykket ned psykisk på en eller annen måte) da er det byebye veldig kjapt. Sånt gidder jeg rett og slett ikke. 

Anonymkode: 0de7e...5ea

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine er:

syns ingen av tingene du nevnte er noe gale egentlig....men hva er gale med at vi liker bilder av damer med store pupper og ræv ? dere liker vell bilder av brae trente menn eller menn med stor kuk eller whatever dere digger ?  damen jeg er sammen med nå klikker helt om hun ser jeg har sett på babes på instagram

Endret av brownbrown
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har en sunn holdning. Forhold er en to manns(damers) jobb

Skrevet
6 timer siden, brownbrown skrev:

syns ingen av tingene du nevnte er noe gale egentlig....men hva er gale med at vi liker bilder av damer med store pupper og ræv ? dere liker vell bilder av brae trente menn eller menn med stor kuk eller whatever dere digger ?  damen jeg er sammen med nå klikker helt om hun ser jeg har sett på babes på instagram

Menn som ikke engang gjør en liten innsats for å skrive riktig norsk er også en dealbreaker for meg. Sitert innlegg er perfekt eksempel på hva jeg mener.

Ellers også menn som er alt eller ingenting. Som må ha kontakt flere ganger daglig, eller gir opp om jeg er litt travel en dag. 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, brownbrown skrev:

Handler vel ikke så mye som om hva man har lov til å like, som hva man velger å fokusere på. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg aksepterer ikke latterlig sexprat eller forslag om sengehygge før etter en måneds tid med jevnlig ordinært sosialt.

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Ikke greit:

- Dater flere samtidig.

- "Må vente til vi barna skal i militæret før vi kan ha sex."

- Må ha kontakt HELE tiden.

- Prøver seg på kompisene mine.

Greit:

- Alt annet. Stort sett.

Skrevet

- Menn som ikke viser interesse til å finne på noe annet enn å ha sex.

- Menn som ofte snakker om eksen(e).

- Menn som ikke prioterer meg og vil bruke tid med meg.

- Menn som alltid lar meg ta kontakt først. Kommunikasjon må gå begge veier.

- Menn som dater andre.

- Menn som ikke har humor.

- Menn som ikke er glad i dyr.

Skrevet
4 timer siden, O.G. skrev:

Jeg aksepterer ikke latterlig sexprat eller forslag om sengehygge før etter en måneds tid med jevnlig ordinært sosialt.

Mormoner?

Anonymkode: e7303...202

• Liker 1
Skrevet
På 9.1.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Mine er:

menn som har en bestevenninne i en eks som de har en helt sær type kontakt med, menn som behandler deg som om de skal dominere hele situasjonen, menn som virker likegyldige ut, menn som kun kan avtale treff i siste liten, menn som står på døren klokken 3 om nattten for å spørre om sex, menn som ligger fort andre mennesker for hat... 

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med listen din TS, men så er jeg også evig singel da :klaske:

Skrevet
20 timer siden, Lakrisbjørn skrev:

Ikke greit:

- "Må vente til vi barna skal i militæret før vi kan ha sex."

Hva betyr det?

Og hva er "kontakt HELE tiden"? Jeg spør fordi jeg dater en mann nå og synes vi har for lite kontakt. Vi kan jo åpenbart ikke treffes hver dag og da klarer jeg ikke bli engasjert/begeistret/betatt når vi nesten ikke har kontakt utenom når vi treffes. Jeg er usikker på om jeg skal si dette til ham eller bare avblåse hele greia. 

Anonymkode: 17c85...442

Skrevet

Ved å lese hva kvinner sier de ikke vil ha, så ser man tydelig hva slags menn kvinner egentlig går etter.

Anonymkode: 75dd2...930

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det?

Og hva er "kontakt HELE tiden"? Jeg spør fordi jeg dater en mann nå og synes vi har for lite kontakt. Vi kan jo åpenbart ikke treffes hver dag og da klarer jeg ikke bli engasjert/begeistret/betatt når vi nesten ikke har kontakt utenom når vi treffes. Jeg er usikker på om jeg skal si dette til ham eller bare avblåse hele greia. 

Anonymkode: 17c85...442

Enig! 

Jeg tenker som hovedregel at menn som er ineterssert tar kontakt. Hvis de kun svarer på min kontat blir jeg usikker og føler at jeg maser. 

For meg er det naturlig å ha kontakt (nesten) hver dag med noen jeg dater. Det er da jeg føler at vi blir kjent litt mer enn overfladisk og det er mulig å få noen følelser. 

Inntrykket mitt er at det er imidlertid vanskelig å finne en mann som vil ha like mye kontakt med meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...