AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Har snart tenkt på denne mannen i 10 år, tenker på han som min store kjærlighet. Vi har ingen kontakt i dag, men har ikle hatt særlig kontakt disse årene heller, bare snakker med han litt innimellom. Vi har kyssset med hverandre 4 ganger disse årene. Jeg klarer ikke å då han ut av tankene mine, Tror jeg elsker han. Kan noen være snill å spå meg ift denne mannen eller legge tarot? Anonymkode: e7626...d0c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har snart tenkt på denne mannen i 10 år, tenker på han som min store kjærlighet. Vi har ingen kontakt i dag, men har ikle hatt særlig kontakt disse årene heller, bare snakker med han litt innimellom. Vi har kyssset med hverandre 4 ganger disse årene. Jeg klarer ikke å då han ut av tankene mine, Tror jeg elsker han. Kan noen være snill å spå meg ift denne mannen eller legge tarot? Anonymkode: e7626...d0c Skulle stå hver eneste dag i overskriften:) Anonymkode: e7626...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå