AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Har bestilt et nettbrett hos en elektrovarehandel via nettbutikken. Det er mulig å sette simkort i det for å kunne benytte 4G. Jeg var i kontakt med kundeservice for å høre om jeg har 30 dagers fornøydgaranti, og fikk beskjed om at dette ikke gjelder på varer med simkort (mobiltelefoner og nettbrett). Men jeg har vel 14 dagers angrerett på varer kjøpt via netthandel, som også inkluderer prøving av varen, og dette gjelder også for mobiler og nettbrett med simkort ? Forstår ihvertfall denne informasjonen slik : http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Anonymkode: 86b76...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå