Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 Hei og hopp! Uff og uff...har ikke trent på så alt for lenge. Drev med idrett, og det på meget høyt nivå for noen år siden. Da jeg sluttet, sluttet jeg virkelig. Jeg har så flat rumpe . det er i hvertfall det jeg synes. Skulle ønske jeg kunne legge på meg akkurat bak på skinka. Noen råd? Jeg er 1.76 m høy og 61 kilo, så jeg er eb slank jente. Vil ikke legge på meg noen andre steder (men litt pupper hadde jo vært fin-fibt ) enn akkurat der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Tren knebøy og utfall, så legger du på deg muskler i stedet for å få fet, dissende rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthFace Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Vi kan godt bytte. Jeg har både store pupper og rumpe, men med de følger det med en mage som jeg slett ikke har bedt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå