Hmmmmmm Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Hvis man trykker liker på et innlegg for så å ta det bort igjen med engang, kan vedkomne se det da?
penny_ Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Jeg tror ikke varselet forsvinner. Jeg sjekket varslene mine en gang og da var det en som hadde likt bildet mitt for 6 minutter siden (tok skjermbilde ). Liken var borte, men vet ikke hvor lang tid det tok før hun fjernet det.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Det er ganske lett å feiltrykke når man er på mobil? Jeg bruker også ha oppe flere vinduer ved siden av hverandre iblant, og når jeg klikker på det andre vinduet innbiller jeg meg at jeg kunne trykket like ved en feil Er det noen som bryr seg om slike ting? Folk skjønner vel at det er en feil? Ofte ser man jo status til venner av venner, så man trenger ikke ha stalket noen heller Anonymkode: b6123...c8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Varselet forsvinner nok ikke, men tror ikke vedkommende kan se hva som ble likt (utover beskrivelsen i varselet). Eksempelvis kan det stå at XXX har likt innlegget ditt, men dersom man trykker på det og likerklikket er fjernet kan man ikke se hva slags innlegg det var. Anonymkode: b5673...bc3
penny_ Skrevet 10. januar 2017 #6 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske lett å feiltrykke når man er på mobil? Jeg bruker også ha oppe flere vinduer ved siden av hverandre iblant, og når jeg klikker på det andre vinduet innbiller jeg meg at jeg kunne trykket like ved en feil Er det noen som bryr seg om slike ting? Folk skjønner vel at det er en feil? Ofte ser man jo status til venner av venner, så man trenger ikke ha stalket noen heller Anonymkode: b6123...c8e Men det er gøy når en av dine motstandere på en eller annen arena har trykket liker på et bilde som er flere måneder gammelt Da må det screenshottes. Endret 10. januar 2017 av penny_
penny_ Skrevet 10. januar 2017 #7 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Varselet forsvinner nok ikke, men tror ikke vedkommende kan se hva som ble likt (utover beskrivelsen i varselet). Eksempelvis kan det stå at XXX har likt innlegget ditt, men dersom man trykker på det og likerklikket er fjernet kan man ikke se hva slags innlegg det var. Anonymkode: b5673...bc3 Hvis vedkommende har likt et bilde, så vises bildet i selve varselet. Om noen har likt kommentaren din, så vises så mye av kommentaren som det er plass til. Tipper det er det samme med statuser. Og hvis ikke varselet forsvinner, så kan man trykke på det og komme direkte til posten som er likt. Endret 10. januar 2017 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå