Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Hva er greia? Noen som er svoren tilhenger og kan 'enlighten me'? Kjøpte en flaske på polet i kveld og sitter nå med et glass og undres. Jeg vet jo at det er litt spesielt at den kommer ut til samme tid over hele verden hvert år, og at den varer til lageret er tomt and that's it. Men særlig god er den jo ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 :o Ja det hadde vært interessant å høre om. En populær drikk som ikke smaker godt??
orakel Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Jeg går ut fra at det er Beaujolais Nouveau du mener? Som det fremgår av navnet er det her tale om årets første vin. Fra femtitallet har vinbøndene i Beaujolais stått for en genistrek av en markedsføring. Vinen lanseres hver høst, den tredje torsdagen i november. Kvaliteten er varierende og den bør drikkes lett avkjølt.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #4 Skrevet 5. desember 2004 Jeg går ut fra at det er Beaujolais Nouveau du mener? Stemmer det! :oops: Satt der med glasset, ikke flasken, så jeg tippet kjønn. Så den er en ung og maskulin? Ikke rart den ikke er noe spennende.
glaciera Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 BN er gjenstand for store feiringer på bygda i Frankrike, og det er nok anledningen mer enn produktet som skaper slik begeistring. BN er saft med alkohol og skikkelig "vid i tuten" (lett å drikke), ikke et kvalitetsprodukt med karakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå