AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Jeg er i slutten av tyveårene. Har vært singel i fem år, og trivdes med det. Hadde heller ikke noen one-nights stands i disse årene, fordi jeg Men så.. møtte jeg en fantastisk mann i høst! Vi er kjempeforelsket og jeg har aldri opplevd å være så glad i noen som jeg er blitt i han, og han tenner meg helt enormt. Problemet er at jeg blir helt sinnsykt våt. Jeg er klissvåt når vi starter med penetrering, og det går rask for meg (får lett orgasme av sezen vi har med penetrering) og da blir jeg bare enda våtere og føler meg vid. Det er seriøst så vått at det kjennes nesten mer av det våte enn selve penisen hans når det har gått for meg.. Han sier at det bare er deilig, men han kan vel ikke mene det? samtidig sier han at blir satt ut av hvor våt jeg er, men at han digger det... Huff, blir så usikker av dette og er så flau. Hva kan jeg gjøre for å bli mindre våt ??? : ( Anonymkode: 9a97b...f69
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Grunnen til at du blir så våt er at "han tenner deg så enormt"! Og hva pokker er flaut med det? ☺ Tenker han er superfornøyd med å kunne "tenne deg så enormt". 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Nyt det så lenge det varer. Anonymkode: ec24c...35e 1
Sphere Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Du må bare tro ham. Han er nok veldig fornøyd med at du tenner så voldsomt på ham. Og selv om friksjonen forsvinner i noe av det våte, er det våte også utrolig deilig å kjenne rundt seg. Så bare slapp av og nyt det gode sexlivet dere høres ut til å ha. Endret 9. januar 2017 av Sphere 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Jeg blir også så våt at det renner. Løser det med å alltid ha et lite håndkle parat sånn at vi kan tørke underveis. Har aldri opplevd en mann som reagerer negativt på at jeg blir så våt, tvert i mot Anonymkode: 2ea1d...0fd 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Jeg blir og så våt, han er veldig fornøyd med at han tenner meg så mye. Vi har og håndkle tilgjengelig, så vi kan tørke litt iblant. Anonymkode: 825d4...f41 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Vi er nok mange som har det sånn. Slapp av og nyt. Kast usikkerheten på båten og stol på at det han sier er sant.
Lettmelk2017 Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Ikke bekymre deg - dette liker vi menn! 2
tdm900 Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tyveårene. Har vært singel i fem år, og trivdes med det. Hadde heller ikke noen one-nights stands i disse årene, fordi jeg Men så.. møtte jeg en fantastisk mann i høst! Vi er kjempeforelsket og jeg har aldri opplevd å være så glad i noen som jeg er blitt i han, og han tenner meg helt enormt. Problemet er at jeg blir helt sinnsykt våt. Jeg er klissvåt når vi starter med penetrering, og det går rask for meg (får lett orgasme av sezen vi har med penetrering) og da blir jeg bare enda våtere og føler meg vid. Det er seriøst så vått at det kjennes nesten mer av det våte enn selve penisen hans når det har gått for meg.. Han sier at det bare er deilig, men han kan vel ikke mene det? samtidig sier han at blir satt ut av hvor våt jeg er, men at han digger det... Huff, blir så usikker av dette og er så flau. Hva kan jeg gjøre for å bli mindre våt ??? : ( Anonymkode: 9a97b...f69 Jo, akkurat det tror jeg han nok gjør. Jeg hadde likt det veldig i alle fall. Er bare så utrolig deilig når penis glir rett inn, og det er veldig vått. Det hender det blir slik, om jeg bruker tunge og fingre og først på henne, som ender med en orgasme
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutten av tyveårene. Har vært singel i fem år, og trivdes med det. Hadde heller ikke noen one-nights stands i disse årene, fordi jeg Men så.. møtte jeg en fantastisk mann i høst! Vi er kjempeforelsket og jeg har aldri opplevd å være så glad i noen som jeg er blitt i han, og han tenner meg helt enormt. Problemet er at jeg blir helt sinnsykt våt. Jeg er klissvåt når vi starter med penetrering, og det går rask for meg (får lett orgasme av sezen vi har med penetrering) og da blir jeg bare enda våtere og føler meg vid. Det er seriøst så vått at det kjennes nesten mer av det våte enn selve penisen hans når det har gått for meg.. Han sier at det bare er deilig, men han kan vel ikke mene det? samtidig sier han at blir satt ut av hvor våt jeg er, men at han digger det... Huff, blir så usikker av dette og er så flau. Hva kan jeg gjøre for å bli mindre våt ??? : ( Anonymkode: 9a97b...f69 Blir du ikke våt av kyssingen? Anonymkode: 97c75...d80
SlemUlv Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 Stol på ham, og nyt det! *Savner å bli så våt*
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 Åh, takk for snille og fine svar. Blir bare helt satt ut av det, og har fått så flau følelse over det. Og blir så usikker, og det er jo kanskje dumt, når det egentlig da kanskje bare er fint for oss begge, og må stole på at han er ærlig? Han betyr alt for meg, og sexen er den beste jeg noengang har opplevd i livet mitt. Har vært på nippet til å ikke ville ha sex mer pga dette her, fordi jeg har tenkt det er unormalt og at han lyver.. Uff. Det var lurt med tips om å ha et håndkle å kunne tørke litt underveis da Tusen takk for svar! Anonymkode: 9a97b...f69 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #14 Skrevet 9. januar 2017 Men finnes det noen medisiner man kan få eller ta som gjør at man tørker litt inn der nede..? TS Anonymkode: 9a97b...f69
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #15 Skrevet 9. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men finnes det noen medisiner man kan få eller ta som gjør at man tørker litt inn der nede..? TS Anonymkode: 9a97b...f69 Vent til overgangsalderen du, da tørker du fort Anonymkode: ffa22...3a4 2
Cronosgjesten Skrevet 9. januar 2017 #16 Skrevet 9. januar 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, takk for snille og fine svar. Blir bare helt satt ut av det, og har fått så flau følelse over det. Og blir så usikker, og det er jo kanskje dumt, når det egentlig da kanskje bare er fint for oss begge, og må stole på at han er ærlig? Han betyr alt for meg, og sexen er den beste jeg noengang har opplevd i livet mitt. Har vært på nippet til å ikke ville ha sex mer pga dette her, fordi jeg har tenkt det er unormalt og at han lyver.. Uff. Det var lurt med tips om å ha et håndkle å kunne tørke litt underveis da Tusen takk for svar! Anonymkode: 9a97b...f69 Nei kjære vene, det må du ikke tenke. Det er kjempedeilig, og et luksusproblem. Det er jo bare å tørke litt. Hvis du snur på det, hadde du syntes det var et problem hvis han ble "for hard" (innenfor naturlige begrensninger for en normal penis)? Fordi han tente sånn på deg? Kos deg, jeg er overbevist om at han er både stolt fordi du tenner sånn på ham, og liker det. Endret 9. januar 2017 av Cronosgjesten 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #17 Skrevet 9. januar 2017 Jeg ble også så våt og fikk raskt orgasme før. Aldri opplevd at noen reagerte negativt på det, bare noen som ble overrasket. Etter at jeg fikk barn har det tydeligvis skjedd noe. Jeg blir ikke våt så fort og jeg har store problemer med å få orgasme. Bare nyt det mens du kan Anonymkode: 55a90...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #18 Skrevet 9. januar 2017 sliter også med å få orgasme etter fødsler. Før kom vaginalorgasmene på løpende bånd, nå er det en umulighet dessverre:( Så nyt det!:) Anonymkode: 7230e...80a 1
Ardenus Skrevet 10. januar 2017 #19 Skrevet 10. januar 2017 Han får slikke deg tørr da vettu Fra spøk til revolver :D Er bare et kjempe kompliment at jenta blir god og våt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #20 Skrevet 10. januar 2017 Som de andre skriver-vær glad for det. Med eksen min begynte jeg plutselig å "tørke inn" for et par år siden. Jeg ble kåt men ikke våt. Måtte alltid ha glidemiddel tilgjengelig. Funket ikke med en kjappis når vi var noe sted feks. Så ble det slutt. Trodde det kom av at jeg satte inn hormonspiral. Og da jeg møtte en ny mann var jeg så usikker på hvordan dette skulle gå og var klar til å finne fram gliden. Til min store forbauselse trengtes det absolutt ikke. Nå blir jeg plutselig våt igjen. Nå skal det sies at jeg begynte å tørke inn samtidig med at eksen begynte å avslå sex med meg,han var visst usikker om oss har jeg fått vite i ettertid. Og det å bli avslått hver gang du vil ha sex er ikke særlig bra for potensen eller hva en skal si Anonymkode: a01db...19d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå