AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Heisann! Dette er kanskje et litt rart spørsmål, men det er noe jeg har lurt på en stund. Teller dere måltidet fra når dere starter å spise eller når dere er ferdige? F.eks hvis man skal trene 3 timer etter middag, og middagen starter kl 4 og ferdig halv 5. Trener dere da kl 7 eller halv 8? Hilsen nysjerrig:-) Anonymkode: b3a59...b83
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Det er ingen nøysktig vitenskap og vi er alle forskjellige. Styrke kan jeg trene uansett, løping gjør jeg aldri etter middag. Spinning vil være noe midt mellom. Du må kjenne etter hva som funker for deg. Anonymkode: 75b99...dfa
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Du trenger ikke være så pedantisk på det der. Blodet går til magen når en fordøyer mat, så du klarer ikke yte maksimalt og får fort sting og ubehag. Men med mindre du har hjerteproblemer eller spiser ekstremt mye mat på en gang er enste problemet: ubehag med å trene rett etter du har spist. Du kan fint trene 1 time eller 2 etter mindre måltider uten å få sting og bli ekkel. Som over sier, kjenn etter hva som føles ok.. Anonymkode: 38849...6b7
drue Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Dette varierer. Skal jeg trene styrke venter jeg 30-60 minutter, alt etter hvor stort måltidet var. Prøver å la det gå minst 1-2 timer før noe form for kondisjon. Noen ganger har jeg ikke tid til å vente noe særlig lenge, men da spiser jeg heller litt mindre og tar middagen seinere.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #5 Skrevet 10. januar 2017 Kommer an på om jeg har god eller dårlig tid Anonymkode: ce082...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå