AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Hei! Går på loette og hadde ubeskyttet for 6 dager siden, jeg har vært sløv me pillene men har jeg glemt det har jeg tatt to samme dag en på morningen og en på kvelden, det sies at du er beskyttet i 36 timer. Hadde det igjen på lørdag men da har jeg tatt pillene som jeg skulle. 31 desember sugte jeg en og fikk utrolig vond hals etterpå, og etter det har jeg følt meg litt syk, men etter denne lørdagen ble jeg svimmel og veldig tørst, er tørr i hals og munn i 2 dager nå og veldig svimmel!! Hva kan det være tegn på? Jeg er utroooolig paranoid så tenker jo at jeg er gravid med en gang.. Anonymkode: ba940...6e7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Ta en test så slipper du å luret Høres ut som forkjølelse. Kanskje du har fått klamydia i halsen (neida,joda neida). Anonymkode: 293fc...963
boblevann Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Ta en test. Slutt umiddelbart å ha sex uten kondom, dersom du ikke klarer å ta pillene. Kanskje spiral, nuvaring, p-stav eller sprøyte hadde vært bedre for deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå