Aamu Skrevet 9. januar 2017 Forfatter #21 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, er det tekstiler du skal farge? Konditorfarge har jeg lest ikke er så holdbare til det bruket, men ikke prøvd selv. Anonymkode: 0b076...55e Jeg har prøvd én gang, med en blå en jeg hadde liggende i skapet! Og det funket greit.. Mange som bruker det.. Men sikkert ikke alt det "sitter" på! Men vi får se da Endret 9. januar 2017 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #22 Del Skrevet 9. januar 2017 Hvorfor i alle dager skal du farge tøy med konditorfarge? Anonymkode: 7201f...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. januar 2017 Forfatter #23 Del Skrevet 9. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde hjulpet om du skrev i HI at du skulle bruke fargen til tøy, siden det er naturlig å anta at den skal brukes i mat siden ----mat & drikke. Anonymkode: 5cb45...950 Ok, hva ønsker du å endre svaret ditt til, siden det gjelder tøy og ikke noe jeg skal spise? Du kan skrive det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. januar 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager skal du farge tøy med konditorfarge? Anonymkode: 7201f...254 Du kan jo fundere på hvorfor man ønsker å farge tøy. Vel, i mitt tilfelle har jeg et plagg som er farget, men som ble mislykket (tekstilfarge), så jeg skal dekke over det som var mislykket med konditorfarge. Det funket faktisk greit, men det ble feil farge. Har flere plagg det samme skal gjøres med, så da tenkte jeg at brun, eller kanskje helst sort, er bedre! Så opprettet jeg en tråd om det i det hele tatt finnes gode, sorte/brune konditorfarger. Spiller overhodet ingen rolle om de er beregnet på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #25 Del Skrevet 9. januar 2017 En del meny butikker har wilton farger Anonymkode: a80ab...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 10. januar 2017 #26 Del Skrevet 10. januar 2017 På Monday, January 09, 2017 den 13.08, Aamu skrev: Finnes det i sort og mørkebrunt? Jeg har ikke peiling, men skulle hatt det. Selges det på vanlige matbutikker? Og er det en type som er bedre enn andre? (Som farger mer) Disse selges også på meny, ultra og andre større matbutikker.(I tillegg til utstyrsbutikker som jernia osv) Cacas. Svært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå