AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Dere som har gått ned (alt fra 5-50+kg) i vekt. Er dere mindre sulten nå enn tidligere? Føler dere at kroppen har mindre behov for mat? Kroppen forbrenner jo også mindre. Man blir jo lettere og raskere enn før. Føler dere også at man klarer seg med mye mindre? Vet ikke helt om jeg gjør meg forstått, men jeg kjente en forskjell da jeg var 15 kg lettere. Lurer på om andre også har det slik? Anonymkode: bc38d...d8a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Jeg vet ikke om jeg er mindre sulten, men jeg blir fortere mett. Anonymkode: 5acdd...9b5
Pringle Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Kroppen har behov for X antall kalorier for å holde Y vekt. Vi trenger også en viss mengde av diverse næringsstoffer hver dag. Utenom det sitter det meste i hodet. Jeg vet ikke om jeg er mindre sulten nå enn før. Jeg er en slags annerledes sulten, men først og fremst reagerer jeg annerledes på sult. Istedenfor å bare hive i meg noe, eller prøve å vente så lenge så mulig med å spise, spiser jeg regelmessig passelige porsjoner med ordentlig mat.
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Jeg er alltid sulten. Gått ned 18 kilo - gått opp 12 kilo - skal ned igjen hvertfall 6-8 kilo. Sulten... Alltid sulten...
Gjest Lulu1 Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Jeg spiser så store menger mat i volum selv om jeg spiste rundt 1900 kcal om dagen når jeg skulle ned i vekt. Jeg var/er sjeldent sulten. Spiser likevel hver 3. time, for kroppen trenger det med all treningen. Spiser to middagsmåltider med kjøtt/fisk, grønnsaker og ris/pasta/potet på 0,5 kg 2 ganger om dagen i tillegg til 4/5 mellommåltider.. men spiser jeg ikke hver 3. time blir jeg sulten igjen. Gått ned 10 kg, er nå 55 kg og 170 høy. Endret 9. januar 2017 av Lulu1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå