AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Del Skrevet 9. januar 2017 Hei jeg er i en veldig vannskelig situasjon og aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har en svigerinne som har kommet til Norge fra et annet land,siden hun kom har jeg vært der for hun som en venn og økonomisk. Ting jeg kjøpte til meg selv kjøpte jeg til henne også når vi dro på kafe var det jeg som betalte. Jeg syntes synd på henne fordi ifølge hun så var ikke broren min så snill mot henne. Jeg stilte opp i alle deres krangler ble blandet inn. Nå i helgen skulle min mor flytte og hun var med å hjelpe med pakkingen mamma skulle kaste et par ting og spurte om noen av oss ville ha det var ting som kjeler og kopper. Hun tok noe jeg tok noe. Et par dager senere får jeg meld fra min bror og han skriver " Fint du tok alle tingene selv,trodde vi skulle dele ting mamma ikke ville ha". Jeg skjønte ingenting så jeg skiver til han hva han snakker om og han svarer ikke. Når jeg ringer svarer han heller ikke. Jeg ringer så mamma og hun skjønner ingenting og ringer han som ikke svarer så ringer hun svigerinna. Som sier ja de burde delt på det og blitt enige ikke at hun(jeg)tok alt. Jeg tok en kjele og en te-sil. Jeg ble helt satt ut. Bestemte meg for å kutte ut dette ondskapsfulle mennesket. Jeg trenger råd og tips om hva jeg skal gjøre. Hva hadde du gjort. Jeg glemte å nevne at jeg er gravid og vil ikke utsette barnet for mer stress. Så jeg orker ikke å krangle med henne. Anonymkode: 7f8ab...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Del Skrevet 9. januar 2017 ingen? Anonymkode: 7f8ab...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Del Skrevet 9. januar 2017 Bare la være å krangle med henne? Anonymkode: e3749...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Del Skrevet 9. januar 2017 En så liten ting å krangle om. Si at hun kan få halvparten av hva du tok da, dra dit og vis hva du tok. Anonymkode: 9af9c...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå