Gå til innhold

Doro PhoneEasy 530X til 2. klassing?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Doro PhoneEasy 530X til 2. klassing?

Ønsker en mobiltelefon som tåler en støyt og som hovedsakelig skal brukes til å ringe med OG ikke være utladet. Hjemme har han tilgang til både Playstation, PC og iPad, så spill på mobilen blir ikke prioritert når han er hos venner / ute, går langs veien etc..

Ser den er rettet mot seniorer, men er ikke denne grei til barn også da? Han er innstilt på at det ikke blir noe smarttelefon på dette tidspunktet.

https://www.doro.no/blog/doro_phoneeasy_530x_mobilen_som_taler_bade_regn_og_stov_no

http://www.tek.no/artikler/denne-mobilen-er-enkel-i-bruk-og-taler-en-stoyt/191983

Evt. andre anbefalinger?

Anonymkode: b5d45...31d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får helt enkle telefoner til ungene for 3-400 på clas ohlson. 

Det er vel mest beregnet for å ringe til poden eller at han skal ringe hjem? 

Ikke verd å investere noe særlig I en sånn telefon for om 1-2 år så SKAL de ha smarttelefon for det har jo ALLE andre 😂

Guttungen min går i 4e og har vel hatt iphone nå i et år, før det hadde han en sånn jalla billig trykketelefon så vi fikk tak i ham og han kunne ringe hjem. 

Men er ufattelig greit at han har smarttelefon også for der har man gps sporing og da finner man ut hvor han 😊

AnonymBruker
Skrevet

Billigste jeg ser på Clas ohlson nå er 799. Jeg var inne og fant en til 350, men den hadde de ikke og fikk ikke inn igjen.  Har tidligere kjøpt en Nokia til 400 der, så det var det jeg håpte på denne gangen også.

Skrevet (endret)

Var nettopp på 2 clas ohlson butikker selv og der lå dem rett foran kassen.. ikke sikkert de har dem på nett da, men sånne billignokiar har dem vel på lefdal etc også?

jeg betalte forøvrig 10.- for et par år siden på lefdal for motorola jallatelefoner 😂😂

Endret av Akay
AnonymBruker
Skrevet

De hadde ikke på clas ohlson her, men så at de har noen billige Nokiaer på Expert til 2-300 kr som er små og veldig lang batteritid. Lurt at jeg spurte her. Det er egentlig ikke så nøye med støtsikker og vannsikker når en kan kjøpe 3-4 andre telefoner til samme prisen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...