AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Siste mensen var 12 desember, i følge mine beregninger med 33 dager syklus og 16 dager lutealfase skulle jeg hatt eggløsning 28 eller 29 desember. Vanligvis får jeg smerter i venstre eggstokk når jeg har eggløsning, så vet alltid når den kommer. For 2 mnd siden var mensen 9 dager forsinket. For 1 mnd siden var mensen 1 dag for tidlig. Har vært regelmessig siden mai 2016. Har ikke kjent noe eggløsning ennå. Har tatt tester som er negative, men kjenner at tappen er høøøøyt oppe. Heldigvis skal jeg til fertilitetsklinikk i morgen tidlig. Var veldig sliten i desember så kan godt tenkes den er utsatt pga det. Men sov gjennom hele romjula så har jo hentet meg inn, hadde rolig arbeidsuke i fprrige uke også - samt rolig helg. Noen som kan forstå seg på dette? Anonymkode: 6acc6...6f4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Ja, det er normalt at syklusen varierer. Kroppen din er ikke en klokke. Anonymkode: dedd5...497
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er normalt at syklusen varierer. Kroppen din er ikke en klokke. Anonymkode: dedd5...497 Syns ikke det er så normalt at det skal variere så veldig. Det blir jo ofte sett på som tegn på noe galt. Så tar ikke svaret sitt seriøst. Anonymkode: 6acc6...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå