Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Går de for å være gode? Det er det neste jeg vil teste ut, men ikke hvis det går dårlig "rykte" om produktene. Har lyst på denne pakken for langt hår, silker eller hva den heter for no. Noen som har noen meninger om produktene????? Bra, dårlig, ok??
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 IKKE TEST DE UT!!! de er det værste prduktene. alle syns de er ille!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 IKKE TEST DE UT!!! de er det værste prduktene. alle syns de er ille!!!! Og hvem er alle? Vennene dine i 3. klasse
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #4 Skrevet 4. desember 2004 Og hvem er alle? Vennene dine i 3. klasse tror du er morsom du?
Gjest Ethereal Skrevet 4. desember 2004 #5 Skrevet 4. desember 2004 Jeg liker stylingproduktene, men ang. shampo, balsam osv har jeg ikke funnet noe som jeg liker. Frisøren min (jobbet tidligere med KMS, men har nå startet egen salong der de bruker Sebastian) fortalte meg at hun syntes KMS var dårlig i forhold til prisen. Men ærlig talt? Hvorfor ikke prøve? Det er ditt hår, og DU som skal bli fornøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 tror du er morsom du? Nei ikke spesielt. Det var vel heller ditt argument for at hun ikke skulle prøve som var morsomt - sett i forhold til at du er på en "voksen" side
Gjest the imp Skrevet 4. desember 2004 #7 Skrevet 4. desember 2004 Jeg har prøvd silker shampo og balsam. Helt greie produkter, men ikke noe mer. Jeg foretrekker andre merker. Men jeg har en sprayting fra KMS som jeg sprayer i vått hår og som gjør at håret mitt ikke blir så fryktelig glatt, og gir meg volum når jeg føner håret. Ypperlig for meg med superglatt hår. Den er jeg veldig fornøyd med. Den heter Hair play paste up spray.
SuperNova Skrevet 4. desember 2004 #8 Skrevet 4. desember 2004 Jeg har langt hår, og Silker-produktene fra KMS passer perfekt for håret mitt. Jeg har forsøkt en mengde produkter, men kjøper alltid Silker hvis jeg skal være sikker på at det passer håret mitt. Så lukter det så godt også... Frisøren min fortalte at de som starta KMS opprinnelig kom fra Redken, og han mener KMS er en bra serie. Silker passer altså mitt hår veldig bra, men det er ikke dermed sagt at det vil passe deg. Jeg har langt hår med en del krøller, hårstråene er tynne (fint hår), men til gjengjeld er det mange av dem. Du gjør nok ingen generaltabbe hvis du tester Silker.
Crazee Skrevet 4. desember 2004 #9 Skrevet 4. desember 2004 Eg har prøvd shampoo, men den var slett ikkje god for meg: Fekk flass av han.
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #10 Skrevet 4. desember 2004 Nei ikke spesielt. Det var vel heller ditt argument for at hun ikke skulle prøve som var morsomt - sett i forhold til at du er på en "voksen" side var ikke meg snuppa
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #11 Skrevet 4. desember 2004 vil dere si at wellasp er generelt bedre????
SuperNova Skrevet 4. desember 2004 #12 Skrevet 4. desember 2004 Eg har prøvd shampoo' date=' men den var slett ikkje god for meg: Fekk flass av han. [/quote'] Snakk om nedtur! Jeg synes IKKE at Wella SP er bedre enn KMS. Kerastase er imidlertid et merke jeg har svært gode erfaringer med. Har du forsøkt det?
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #13 Skrevet 4. desember 2004 Hei hei. Ja har forsøkt det... liker Kerastase godt! Er på en liten testing 123 for tiden
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2004 #14 Skrevet 4. desember 2004 KMS silkershampo og balsam var ille for mitt hår. Ekkel lukt også..
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2004 #15 Skrevet 4. desember 2004 Jeg synes WellaSP var bedre for håret mitt enn KMS (har prøvd Silker-shampoo, en shampoo for tørt hår som lukter piña colada og en kur som lukter appelsin), men Kerastase og Redken er favorittene.
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #16 Skrevet 5. desember 2004 hvordan hårtype har dere som har prøvd kms-silker da?
starie Skrevet 5. desember 2004 #17 Skrevet 5. desember 2004 Tjaa.. KMS er ok, men ikke mer enn det. Jeg er fornøyd med stylingproduktene, men shampo/balsam er ikke noe å skryte av.
Gjest Callie Skrevet 6. desember 2004 #18 Skrevet 6. desember 2004 Hvis du først skal teste diverse... Jeg vil anbefale Joico. Kjempebra shampoo og balsam!
Suzy Skrevet 6. desember 2004 #19 Skrevet 6. desember 2004 Jegbruker Silker leave-in sprayen nå - den hjelper veldig godt mot statisk hår, annet har jeg ikke prøvd i KMS faktisk... Jeg har tynen hårstrå, men mye hår (typisk nordisk)
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 #20 Skrevet 6. desember 2004 Eg har prøvd shampoo, men den var slett ikkje god for meg: Fekk flass av han. fikk jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå