AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #41 Skrevet 17. januar 2017 Hva tror de at de ser gjennom buksa egentlig? Anonymkode: 14089...743
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #42 Skrevet 17. januar 2017 Hvorfor skal man se på underlivet til kvinner? Det må i så fall være om hun har på seg bikini og det blir litt kameltå. Ellers er det jo ganske uinteressant når dama har på seg bukse. Pupper er også kjedelig, om de ikke er av en viss størrelse (c-cup eller større). En slik kvinnelig kollega hadde vært ganske forstyrrende. Jeg hadde måttet ta meg grundig sammen for ikke å virke som en skikkelig gris da. Mann Anonymkode: d5452...303
FruKG Skrevet 21. januar 2017 #43 Skrevet 21. januar 2017 På 1/9/2017 den 10.26, AnonymBruker skrev: Når jeg møter en tilfeldig kvinne, hvorsomhelst, går blikket mitt automatisk først et sekund mot underlivet, så streifer det brystene før det lander på øynene. Prøver å ikke dvele for lenge der nede og håper å ikke vere avslørt ! Spørsmålet mitt er om dere avslører hele tiden og hva dere tenker da. Kan det vere at noen kjenner seg igjen i dette ? Menn eller kvinner. Anonymkode: 72ab0...8ff Jeg ser jo om noen ser på meg, om de er rask eller ei med øynene. Jeg synes det er helt greit at de ser på meg. Det er jo bare bra om de synes jeg er sexy eller fin og se på. De fleste ser på brystene eller skrittet mitt, og jeg ser jo at folk snur seg etter meg for å sjekke ut rumpa mi. Da smiler jeg egentlig bare. Siden jeg går med kameltå så er det nok noen som kikker bare på grunn av det også kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå