AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Når jeg møter en tilfeldig kvinne, hvorsomhelst, går blikket mitt automatisk først et sekund mot underlivet, så streifer det brystene før det lander på øynene. Prøver å ikke dvele for lenge der nede og håper å ikke vere avslørt ! Spørsmålet mitt er om dere avslører hele tiden og hva dere tenker da. Kan det vere at noen kjenner seg igjen i dette ? Menn eller kvinner. Anonymkode: 72ab0...8ff
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Æsj, ja. Hater når grisete menn gjør sånn. Det går an å styre seg en smule. Anonymkode: bfbbd...3b4 9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Nesten alle menn jeg har møtt hittil har benyttet seg av det såkalte heisblikket. Noen mer tydelig enn andre. Anonymkode: 70d59...b3a 2
Gjest canacas Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Ja, det merkes. Og det er svært ubehagelig.
perplexed Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Det er ekstremt lite diskre, og det oppleves veldig ubehagelig. Spesielt plagsomt når mannlige kollegaer gjør dette når man går forbi. Hver eneste gang. Det er ekstremt lett å se, dere er ikke så veldig gode på å sjule hva dere driver med dessverre. 8
Gjest canacas Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, perplexed skrev: Det er ekstremt lite diskre, og det oppleves veldig ubehagelig. Spesielt plagsomt når mannlige kollegaer gjør dette når man går forbi. Hver eneste gang. Det er ekstremt lett å se, dere er ikke så veldig gode på å sjule hva dere driver med dessverre. Ja, jeg har også et par mannlige kollegaer som gjør dette. Og har bestemt meg for å gi tydelig beskjed neste gang det skjer. Jeg er skikkelig drittlei. Jeg kan sikkert kle meg i en søplesekk og de gjør det da også. Uff, forstår de hvordan dette oppleves?
perplexed Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Ja, jeg har også et par mannlige kollegaer som gjør dette. Og har bestemt meg for å gi tydelig beskjed neste gang det skjer. Jeg er skikkelig drittlei. Jeg kan sikkert kle meg i en søplesekk og de gjør det da også. Uff, forstår de hvordan dette oppleves? Det skjer daglig på jobb. Jeg jobber i en veldig mannsdominert bransje, og vi er over 300 personer på kontoret (og mange fra inn og utland som reiser frem og tilbake), så jeg kjenner jo selvfølgelig bare et fåtall av dem. Det er forskjellige menn som gjør dette, og de fleste kjenner jeg ikke igjen fra gang til gang, utenom en som jeg egentlig burde sette på plass, men han er generelt så utrivelig at jeg prøver å unngå å snakke med han med mindre jeg må. 3
solmåneogstjerner Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Hmmm.. er det bare jeg som liker det blikket?? Så lenge mannen har god utstråling da. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, ja. Hater når grisete menn gjør sånn. Det går an å styre seg en smule. Anonymkode: bfbbd...3b4 34 minutter siden, canacas skrev: Ja, det merkes. Og det er svært ubehagelig. 32 minutter siden, perplexed skrev: Det er ekstremt lite diskre, og det oppleves veldig ubehagelig. Spesielt plagsomt når mannlige kollegaer gjør dette når man går forbi. Hver eneste gang. Det er ekstremt lett å se, dere er ikke så veldig gode på å sjule hva dere driver med dessverre. Klager og syter over menns blikk. Men å kle dere i en bukse som fremhever rumpa...topper som eksponerer puppene..etc...og krever at menn IKKE skal se på..toppen av dumskap. Anonymkode: 23719...ec9 4
perplexed Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klager og syter over menns blikk. Men å kle dere i en bukse som fremhever rumpa...topper som eksponerer puppene..etc...og krever at menn IKKE skal se på..toppen av dumskap. Anonymkode: 23719...ec9 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Gjest canacas Skrevet 9. januar 2017 #11 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klager og syter over menns blikk. Men å kle dere i en bukse som fremhever rumpa...topper som eksponerer puppene..etc...og krever at menn IKKE skal se på..toppen av dumskap. Anonymkode: 23719...ec9 Hva faan vet du om hvordan jeg kler meg? Og hvordan mener du at kvinner skal kle seg for å unngå å bli stirret rett i skrittet? Burka? Dust. Du er en slik som stirrer damer i skrittet og brystet og tror vi eksisterer kun for din fornøyelse.
perplexed Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, canacas skrev: Hva faan vet du om hvordan jeg kler meg? Og hvordan mener du at kvinner skal kle seg for å unngå å bli stirret rett i skrittet? Burka? Dust. Du er en slik som stirrer damer i skrittet og brystet og tror vi eksisterer kun for din fornøyelse. I know. Samme om jeg går i olabukse og hettegenser, løs knelang kjole, eller treningstøy. Same shit. Å skylde på hvordan vi kler oss er som å si at det er sjokolade sin feil at man er tjukk, fordi den er så fristende. Ha litt selvkontroll a. 4
barock Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 Dette gjelder også kvinner. Var på et meget interessant seminar om kroppsspråk, der det ble vist endel videor. Både menn og kvinner er ubevisst programmert fra naturens side til å "scanne" en person av motsatt kjønn når man møtes. I eksemplene som ble brukt så skjedde dette alltid og uten unntak. Når en mann og kvinne møtes vil mannen automatisk først møte blikket, så streife ned til brystene og så opp igjen til ansiktet. For kvinner møtes blikket først, før hun streifer ned til mannens underliv og så opp igjen til ansiktet. Dette skjer automatisk og ubevisst i brøkdelen av et sekund. Vanligvis så legger man ikke engang merke til det. Det er evolusjonens måte å evaluere hverandre i forplantningsøyemed, mennesket er biologisk programmert til å vurdere alle individer av motsatt kjønn som et mulig parringsobjekt. Dette er ikke noe man bevisst styrer selv. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #14 Skrevet 9. januar 2017 8 minutter siden, perplexed skrev: I know. Samme om jeg går i olabukse og hettegenser, løs knelang kjole, eller treningstøy. Same shit. Å skylde på hvordan vi kler oss er som å si at det er sjokolade sin feil at man er tjukk, fordi den er så fristende. Ha litt selvkontroll a. Menn er programmert biologisk til å titte extra på rumpa og puppene dine. Deal with it. Om du ikke vil kle på deg et telt da. Anonymkode: 23719...ec9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #15 Skrevet 9. januar 2017 Lurer på hva de tenker? Alle kan jo lese alle, men vi tror at ingen kan lese oss og at vi er lure. Er bare til å være ørlite årvåken, trenger ikke seminarer eller kurs for å forstå basic ting. Vi er dyr. Dyr går ikke på kurs for å lære seg ting som er der fra naturens side. Anonymkode: 1dc72...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #16 Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, canacas skrev: Hva faan vet du om hvordan jeg kler meg? Og hvordan mener du at kvinner skal kle seg for å unngå å bli stirret rett i skrittet? Burka? Dust. Du er en slik som stirrer damer i skrittet og brystet og tror vi eksisterer kun for din fornøyelse. Synes alle mennesker er slik, i større og mindre grad. Spørs hvor grundig man sjekker .................. Men som regel henger man seg opp i det man reagerer på selv og gjør det om til en stor sak og presser det på andre. Anonymkode: 1dc72...ef3
Konghung Skrevet 9. januar 2017 #17 Skrevet 9. januar 2017 Jeg er en svømmer, og svømmer i trange jammers, og er godt utstyrt... Å si at det er bare menn som scanner blir for dumt!
Kinno Skrevet 9. januar 2017 #18 Skrevet 9. januar 2017 Hmm jeg har tatt meg selv i å gjøre akkurat det samme på visse menn. Jeg sjekker ut stellet.
Gjest canacas Skrevet 9. januar 2017 #19 Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes alle mennesker er slik, i større og mindre grad. Spørs hvor grundig man sjekker .................. Men som regel henger man seg opp i det man reagerer på selv og gjør det om til en stor sak og presser det på andre. Anonymkode: 1dc72...ef3 Vel, jeg syns det er fryktelig ubehagelig. Det er uønsket oppmerksomhet. At alle mennesker gjør det automatisk er helt greit, det er de som gjør det merkbart som er et problem. Eller skal de unnskyldes med dårlig motorikk da hodet og øynene ikke trekker seg tilbake raskt nok? Faan heller. Å prate med en kollega om en sak og føle blikket over hele kroppen er pokkers ubehagelig. Det føles nesten som et overgrep. 8 minutter siden, Konghung skrev: Jeg er en svømmer, og svømmer i trange jammers, og er godt utstyrt... Å si at det er bare menn som scanner blir for dumt! Det er sant. Jeg gjør det ikke, men det er mulig jeg hadde reagert om det var et såpass blikkfang. Ikke fordi jeg er nysgjerrig på utstyret ditt. 8 minutter siden, Kinno skrev: Hmm jeg har tatt meg selv i å gjøre akkurat det samme på visse menn. Jeg sjekker ut stellet. Jeg er åpenbart unormal, jeg gjør ikke det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #20 Skrevet 9. januar 2017 Det kalles en "vertical scan" og er et velkjent fenomen for alle som studerer kroppsspråk. http://www.artofapproaching.com/samples1.html Anonymkode: 50d23...713
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå