AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Jeg betalte en vare med PayPal, men var ikke fornøyd og fikk pengene tilbakebetalt til PayPal. Det har gått ca 2 uker, men pengene er enda ikke satt tilbake på Masterkortet mitt, noen som vet hvor lang tid til det kommer til å ta? Anonymkode: 27640...0ac
Akay Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Har du paypal konto? Isåfall må du manuelt ta dem ut derfra.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, Akay skrev: Har du paypal konto? Isåfall må du manuelt ta dem ut derfra. Ja har PayPal konto. Jeg må altså gå inn på min Paypal konto og manuelt overføre dem fra denne kontoen til Masterkortet mitt, har alltid trodd det gikk automatisk? Vet du hvor lang tid det går fra jeg har overført manuelt til de fysisk er inne på masterkortet? Anonymkode: 27640...0ac
Akay Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Det er korrekt. Diu må gå inn på kontoen å legge inn kontonummer og så overføre til bankkonto. Ganske sikker på at du ikke kan overføre dem direkte til mastercardet ditt fra paypal for det krever en kidbetaling for at betalingen skal registreres rett på mastercardet ditt. forøvrig så får du inn pengene på bankkonto dagen etter uttak fra paypal Endret 9. januar 2017 av Akay
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, Akay skrev: Det er korrekt. Diu må gå inn på kontoen å legge inn kontonummer og så overføre til bankkonto. Ganske sikker på at du ikke kan overføre dem direkte til mastercardet ditt fra paypal for det krever en kidbetaling for at betalingen skal registreres rett på mastercardet ditt. forøvrig så får du inn pengene på bankkonto dagen etter uttak fra paypal Nå var jeg inne på min paypal-konto, valgte transfers, men finner ikke ut hvor jeg skal gå derfra? Anonymkode: 27640...0ac
Akay Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Husker ikke i farten men på norsk har du hvertfall en som heter link bankkonto og også en overføre til bankkonto. Du må nesten bare rote litt innpå der å se. Er noe rot med min egen paypal konto som jeg driver å får hjelp av paypal til å fikse så får ikke sjekket det i farten
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Til vanlig bankkonto går det automatisk, men kan jo være annerledes med mastercard. Anonymkode: e47cb...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå