Gå til innhold

Bestilt meg korsett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt meg korsetter fra illusion.no. Er jo ganske billige der, så forventer ikke topp kvalitet.

Er det noen som har erfaring med korsetter derfra? :-)

Anonymkode: 98e13...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er i beste fall egnet til en kveld på soverommet. Men du vil ikke kunne oppnå noen reduksjon i midjen eller noe støtte. Til det er kvaliteten og passformen for dårlig, samt at de har myke plastspiler. Plastspilene vil bøye seg, sånn at du like gjerne kan ende opp med et bulkete plagg som gir inntrykk av bilringer/valker om du f.eks sitter litt småslapt i en sofa.

• Liker 2
Skrevet
På 1/9/2017 den 14.18, Kvist skrev:

De er i beste fall egnet til en kveld på soverommet. Men du vil ikke kunne oppnå noen reduksjon i midjen eller noe støtte. Til det er kvaliteten og passformen for dårlig, samt at de har myke plastspiler. Plastspilene vil bøye seg, sånn at du like gjerne kan ende opp med et bulkete plagg som gir inntrykk av bilringer/valker om du f.eks sitter litt småslapt i en sofa.

Har du anbefaling på god side med gode korsetter? :) 

Anonymkode: 07334...1ab

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korsetter som er skikkelige kan være helseskadelige, så fraråder det. 

Anonymkode: 909db...70c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

What Katie Did har masse fint. Der ser du også omtrent hva prisnivået på korsetter ligger på. Det er nok mulig få finne noe rimeligere, særlig om du følger med på salg og restpartier. Det er selvfølgelig også mulig å få det veldig mye dyrere, f.eks ved å velge et sydd på mål i et eksklusivt stoff. Men seriøst, et korsett består av massevis av deler, som skal sys sammen på en pen og holdbar måte, i et snitt som skal passe perfekt. Et korsett med moderat reduksjon, brukt på en fornuftig måte er absolutt ikke skadelig. Jeg tror i alle fall det er svært få som tar skrittet direkte fra å tenke "Oooo, korsett er litt kult, det vil jeg prøve" til å gå for ekstrem tightlacing og korsett 23 timer i døgnet. Bruk litt tid på å lese om modellene, det finnes massevis av reviews rundt omkring som sammenligner ulike modeller. Mål kroppen din nøye så du finner en modell med riktig ratio for deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...