MorTil2 Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Oppdaget appen "Too Good To Go" i dag, og lurer på om noen har erfaring med dette ? F eks kan jeg hente "forundringspose" hos bakeren for kr 35 rett før stengetid. Er ellers hyppig bruker av Kiwi og Meny sin ordning med nedsatt pris på varer som går ut på dato, og tar gjerne i bruk denne appen hvis det gir meg noe igjen for pengene, samtidig som jeg er med på å unngå at mat kastes. 1
runi Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Fantastisk app. masse gode varer. den bør du prøve 1
_popcorn_ Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 brukte denne i høst, hentet "restepose" fra bakeren. Mye godt, men måtte kaste halvparten da det var alt for mye Spiste brødmat til alle måltider i 2 dager utenat det ble tomt! 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, _popcorn_ skrev: brukte denne i høst, hentet "restepose" fra bakeren. Mye godt, men måtte kaste halvparten da det var alt for mye Spiste brødmat til alle måltider i 2 dager utenat det ble tomt! Du kan jo fryse? Anonymkode: 90b77...239 3
_popcorn_ Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo fryse? Anonymkode: 90b77...239 Det innebærer god planlegging av hvor sulten jeg tror kanskje jeg blir 2-3 måltider fram, sånn at jeg rekker tine, og så god på planlegging er jeg tydeligvis ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Det er litt forskjell på hvor mye man får, og jeg har opplevd å bli litt skuffet, men stort sett er de noenlunde generøse. Man får absolutt mye for pengene, men det er ikke akkurat slik at de deler ut alt av gamle varer. De kaster fortsatt det meste, så det er mest for syns skyld og PR-en at spisesteder er med, tror jeg. Standard er at et bakeri f.eks. har fem tilgjengelige kjøp, og så putter de en ganske så rasjonert mengde nedi fem poser. Men man kan også oppleve frokostbuffeer hvor man kan forsyne seg med alt man får plass til, eller spisesteder som gir én rett, én baguett eller lignnede. Anonymkode: 3b43b...d93 1
A4-livet Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Jeg har bare testet det én gang, men var veldig fornøyd. Fikk to brød og en vaffel, betalte 35 kr 1
Leavemealone Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Har testet det 2 ganger. Synes ikke vi fikk så mye. Men dette var en dyr ferskmat resturant, så fikk vel 50% avslag. Men siden man ikke kan velge hva som er oppi posen og mye av det liker man jo ikke, så er halv pris ganske dyrt. Synes de kunne gitt 75% avslag på prisen. Også synes jeg de kunne fylt posen litt mer. Meg og min datter spiste posen opp rett etter på. Vi betalte vel 40kr eller noe. Hadde synes det var verdt 20kr siden vi ikke kan velge noe vi liker, og jeg er temmelig altspisende.. 2
frk.Sjovn Skrevet 19. januar 2017 #9 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har handlet der for tredje gang nå, og er super fornøyd! Første gang fikk jeg tre brød, en baguette og to croissants. Andre gang fikk jeg et brød, en vaffel, en kanelbolle og et horn, og tredje gang et brød, to fylte focaccia, skolebolle og kanelbolle. Har ikke fått testet ut noen av restaurantene enda eller frokost buffetene. Noen erfaringer annet enn de nevnt over? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå