AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Er det noen praktisk forskjell på monitorer og løse tester i forhold til å finne når en reellt har eggløsning? Har ikke brukt eggløsningstester før, men har skjønt at man får eggløsning 24-36 timer etter positiv eggløsningstest. Men hvordan er det med monitoren? Vil de slå ut likt eller? Anonymkode: 058f2...f78
Silfen Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 De gir samme resultat, men enklere å tolke en digital test enn en papirtest.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 17 minutter siden, Silfen skrev: De gir samme resultat, men enklere å tolke en digital test enn en papirtest. ok, så max vertilitet på monitor betyr 24-36 timer til eggløsning det og? Har luksusproblem: jeg har sånne løse tester som du dytter inn i en indikator som sier smilefjes or not, men så fikk jeg en ubrukt monitor av en venninne i går som hadde kjøpt en, men aldri fikk bruk for den..så usikker på hva som er greiest å bruke? Anonymkode: 058f2...f78
Lemenet Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Jeg valgte å kjøpe en monitor, rett og slett for å slippe å måtte vurdere eggløsningstester selv. Kjenner meg selv godt nok til at det ville ført til mye usikkerhet ang. når eggløsning var. Hvis du har begge deler kan du jo prøve det ut og sjekke hva du liker best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå