AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Del Skrevet 9. januar 2017 Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. januar 2017 Omg Anonymkode: ba529...3ef 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Del Skrevet 9. januar 2017 Er jo ikke sikkert de ser på det som en sex ferie eller noe. Anonymkode: 72412...979 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 9. januar 2017 #4 Del Skrevet 9. januar 2017 Seriøst? SMH 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Del Skrevet 9. januar 2017 Om de pleier å lage søl, så vet de det jo selv, og tar sine forhåndsregler. De hadde jo vært enda mindre kult for dem om de "sølte" til madrassen til noen de er på besøk hos enn det er for deg å ende opp med en "tilsølt" madrass. På hoteller vil jeg tippe mange rett og slett ikke bryr seg om det blir litt søl, og det gjelder nok flere enn kun homofile... Tror ikke du trenger å bekymre deg for noe som helst. Bare gjør som dere alltid gjør. Anonymkode: 58e74...8ef 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 Populært innlegg #6 Del Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Jo, det har dere så absolutt! Kvalmende innlegg. Skam deg. Anonymkode: 25257...0b1 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Del Skrevet 9. januar 2017 Dette er ganske enkelt Er kameraten din en egoistisk person som ikke bruker rydde etter seg? Om ja, så er det en sjanse for at han har rotete sex og driter i hva han ødelegger. Om nei, så vil han heller ikke rote til sengen slik at folk ser det. Så enkelt livet er når man kjenner vennene sine Anonymkode: ed99c...f57 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 9. januar 2017 #8 Del Skrevet 9. januar 2017 Ja, de kommer til å bæsje på madrassene. De kommer også til å legge an på deg og forsøke å få deg med på denne bæsjeseansen, fordi det er sånn homofile gjør. De bæsjer på laken og legger an på alle menn. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Del Skrevet 9. januar 2017 Det er faktisk slik at homofile har mye sex. Med mange forskjellige selv i "forhold" fordi det er sex som er greia. Det er forsket på! Men ts jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. De klarer sikkert å holde seg i tøylene i en kortere periode! Anonymkode: 70f12...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 9. januar 2017 #10 Del Skrevet 9. januar 2017 Dette kommer helt garantert til å blir noe dritt å rydde opp etterpå ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 9. januar 2017 #11 Del Skrevet 9. januar 2017 Aldri hørt om heterofile som søler til sengetøyet, så forstår at du er bekymret for disse grisete homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12 Del Skrevet 9. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk slik at homofile har mye sex. Med mange forskjellige selv i "forhold" fordi det er sex som er greia. Det er forsket på! Men ts jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. De klarer sikkert å holde seg i tøylene i en kortere periode! Anonymkode: 70f12...821 Ja, homofile menn har i gjennomsnitt mer sex enn heterofile menn, men heterofile menn ville vel sannsynligvis hatt like mye sex hvis kvinner hadde ønsket det? Det er også i gjennomsnitt flere utro homofile menn enn det er heterofile. Men menn er generelt mer utro enn kvinner, og samboende par er mer utro enn gifte par (flere heterofile enn homofile er gift) og det er flere homofile enn heterofile som lever i åpne forhold. Men slapp av, min erfaring med mine homofile venner er at de er helt normale og at de fint klarer å legge seg i tøylene Anonymkode: 01cd9...cfb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #13 Del Skrevet 9. januar 2017 Alt er grisete på et hotell. Folk spytter i vannglassene, tisser på gulvet, bæsjer i vinduskarmen og jeg kan ramse opp ting for ting. Det skjer fordi DE ER PÅ HOTELL. De trenger ikke tenke på hva de driver med. De gjør bare akkurat som de lyster. Jeg antar det ikke er et hotell du driver. Og du vet ikke hva fordommer er. For det har både du og din kone. Anonymkode: 41701...0f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 9. januar 2017 #14 Del Skrevet 9. januar 2017 Herlighet, er det mulig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 9. januar 2017 #15 Del Skrevet 9. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Jeg vet ikke om jeg vil starte eller ikke - men la meg slenge inn en kommentar at det ikke er naturlig å tenke slik som dere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #16 Del Skrevet 9. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Virkelig TS? Tror du ikke de er intressert i å ta hensyn når de er på besøk hos andre? Og hva får deg til å tro at de hetrofile parene ikke har snalsex? Håper dette er en tulletråd. Anonymkode: 9bfdb...81a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 9. januar 2017 #17 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg synes nesten du bør avlyse turen i en felles e-post, så sier du privat til de heterofile parene at turen går som planlagt, men at DE MÅ HOLDE KJEFT om det. Også legger du med en liten madrass-regel-liste: 1. Forsøk å ikke sove i madrassene. Hold dere våkne for å se til at ingenting skjer. 2. Ingen spising, drikking, røyking eller nyhetslesning i madrassene. 3. Null facebook i madrassene. Sitt i en stol og oppdater facebook. 4. Litt klining under dyna kan være OK; men ikke mellom samme kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #18 Del Skrevet 9. januar 2017 Ingen som reagerer på at der er kjøpt inn Dux madrasser til gjestesenger på ei hytte? Anonymkode: 5cebb...f19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. januar 2017 #19 Del Skrevet 9. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har invitert fire kollegaer med følge, til fjellhytten neste helg. Må starte med å si at vi ikke har fordommer, men det er første gang vi skal omgås et homofilt par privat. Det viser seg nå at han ene skal ha med mannelig kavalier. Bekymringen min skyldes at vi nettopp har fått nye DUX senger, som ikke akkurat er billige. Min kone har blitt fortalt av ei vennine som arveider som renholderske på et hotel i Oslo at det ofte blir noe grådig griserier i sengene når det er homofile mannlige gjester. Avgøring og annet svineri. Forstod ikke om dette skyldes at de bruker microlax før de har seg eller om det er analsexen som var årsaken. Vi er jo nå baturligvis bekymret for madrassene våre. Har lurt på om jeg legge på et tøyselaken, slik tykk plastduk under lakenet, eller rett og slett gi dem barnerommet. Der er det enklere madrasser. Blir det alltid søl og svineri? Anonymkode: b9032...cea Var jeg deg ville jeg vært mer bekymret for hva slags griserier jeg som er forkjølet kom til å lage: arveider baturligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 9. januar 2017 #20 Del Skrevet 9. januar 2017 6 minutter siden, gjestvest skrev: Var jeg deg ville jeg vært mer bekymret for hva slags griserier jeg som er forkjølet kom til å lage: arveider baturligvis Der er du inne på noe. Det får meg også til å tenke over hva "mannelig kavalier" er? Det er nok ikke TS, men vi andre som er litt uvitende. Vi har alle tenkt på en mannlig kavaler, men nå som jeg har lest teksten en gang til forstår jeg jo at en mannelig kavalier kan bli litt grisete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå