Salt Skrevet 3. desember 2004 #1 Del Skrevet 3. desember 2004 I det siste har jeg byttet ut cola light'en med iste, i håp om å skåne tennene mine litt. Men- er iste egentlig like ille? Det inneholder jo en del sukker, men det etser vel ikke bort emaljen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 3. desember 2004 #2 Del Skrevet 3. desember 2004 Har hørt rykter om at det til og med er mer sukker i iste enn i brus... det med emaljen er jeg ikke sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 3. desember 2004 #3 Del Skrevet 3. desember 2004 Fun light har jo saft med iste smak. Den bør jo være sukkerfri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #4 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo også lage din egen is-te, så kan du selv regulere sukkermengden, eventuelt velge å ha den sukkerfri. Du lager like lett en liter som et glass, så hvorfor ikke lage en dose så du har noen dager mens du først er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 3. desember 2004 #5 Del Skrevet 3. desember 2004 I det siste har jeg byttet ut cola light'en med iste, i håp om å skåne tennene mine litt. Men- er iste egentlig like ille? Det inneholder jo en del sukker, men det etser vel ikke bort emaljen? Det lager syre i munnen som tærer på tennene. Sukkeret har skylda. Du kan jo lage vanlig te deretter kjøle den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthFace Skrevet 3. desember 2004 #6 Del Skrevet 3. desember 2004 Den Fun light iste med ferskensmak er vannvittig god! Litt dårlige tider for saftdrikking i Bergen akkurat nå (Pga vannet) så i kveld ble det Sprite Zero, som også er ganske god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå