Salt Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 I det siste har jeg byttet ut cola light'en med iste, i håp om å skåne tennene mine litt. Men- er iste egentlig like ille? Det inneholder jo en del sukker, men det etser vel ikke bort emaljen?
Gjest Cerise Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Har hørt rykter om at det til og med er mer sukker i iste enn i brus... det med emaljen er jeg ikke sikker på..
Gjest Lizbet Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Fun light har jo saft med iste smak. Den bør jo være sukkerfri?
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo også lage din egen is-te, så kan du selv regulere sukkermengden, eventuelt velge å ha den sukkerfri. Du lager like lett en liter som et glass, så hvorfor ikke lage en dose så du har noen dager mens du først er i gang.
MorningStar Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 I det siste har jeg byttet ut cola light'en med iste, i håp om å skåne tennene mine litt. Men- er iste egentlig like ille? Det inneholder jo en del sukker, men det etser vel ikke bort emaljen? Det lager syre i munnen som tærer på tennene. Sukkeret har skylda. Du kan jo lage vanlig te deretter kjøle den ned.
NorthFace Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Den Fun light iste med ferskensmak er vannvittig god! Litt dårlige tider for saftdrikking i Bergen akkurat nå (Pga vannet) så i kveld ble det Sprite Zero, som også er ganske god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå