AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Vet at det er forskjellig fra frisør til frisør, men jeg har ikke vært til frisøren på flere år, så vil vite ca hvor mye jeg må spare opp. Har hår til litt nedenfor skuldrene, ca. armhulen. Det er farget mørkebrunt, jeg vil avfarge/bleke/(det frisøren synes er best) og deretter farge det til min naturlige lysebrune farge. Muligens noen striper også. Noen som kan si noe om hvor mye det kommer på? Anonymkode: 88df7...aa9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Det står gjerne veiledende priser på nettsiden til de forskjellige butikkene. Det er så store variasjoner at det er vanskelig å si noe spesifikt. Anonymkode: ff6b7...637
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Jeg vet ikke om det er aktuelt for deg, men du kan også stikke innom frisøren og spørre de om en cirka-pris. Da får du helt sikkert et mer presist svar, da de kan se på håret ditt og se hva som må gjøres selv (ang. bleking/avfarging) Gjerne ha et bilde klart på telefonen din, eller printet ut, av det håret du ønsker deg hvis du ikke er flink til å forklare ting (noe jeg sliter med når det kommer til hår ) Anonymkode: 9c254...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå